Hoi Wendy
Hè eindelijk herkenning. Niemand die last van knieen heeft. Het gaat bij mij af en aan, dus er zit geen duidelijk patroon in mijn klachten. Ik kan zelfs hardlopen op zo'n loopband, zonder extra klachten.
Ik ga nu maar even door met fysio/fitness doe net wat andere oef. dus maar even zien of dat wat helpt. Mijn begeleider is net met zwangerschapverlof en de invaller is net afgestudeerd dus daar heb ik niet zoveel aan helaas.
Het ging wel beter toen ik niet zoveel meer ging wandelen en fietsen (ik deed het tot begin 2008 dagelijks). misschien toch teveel van het goede.
Sprak laatst wel iemand die het helemaal niet gek vond dat ik last van mijn knieen had, als je rug de druk/het gewicht/etc. niet opvangt dan je knieen. Die worden dan ook moe.
Ik las net ook nog op forum homepage(denk ik) bij overig staan dingen over knieen, maar je wilt natuurlijk ook niet overal te diep op in gaan. Ik wil er van af, maar ik wil ook geen dingen in mijn hoofd halen die er misschien niet zijn.
Ik kreeg van familie nog deze site door:
www.fysius.nl Maar geen idee of ik daar nog iets mee ga doen. Men zegt dat je bij een scan ook wel eens iets ziet, wat je eigenlijke klachten niet geeft.
tot horens - sterkte
Roelien