Forum Fysiomanueel

Vragen en antwoorden over (sport)
   fysiotherapie, manuele therapie
   en bekkentherapie
Logo
18 Mei 2012, 06:13:39 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Momenteel geen nieuws

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Geen gevoel aan boven op mijn hand na pols operatie  (gelezen 2987 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
chant30
Gast
« Gepost op: 10 November 2010, 12:01:17 »

Hallo allemaal.

Afgelopen maandag ben ik geopereerd aan mijn rechter pols, ik had een flink peesontsteking.
Ik wist niet dat het na de operatie zo'n pijn ging doen.
Maar ik heb een probleempje ik heb helemaal geen gevoel boven op mijn hand, ik dacht gisteren dat de verdoving misschien nog niet uitgewerkt was, maar nu heb er nog steeds geen gevoel.
Ik heb alleen pijn aan mijn pols waar ik geopereerd ben.
Is dat altijd na zo'n operatie, of moet ik echt contact opnemen met ziekenhuis.
Ik hoop dat het er gewoon bij hoort, want boven op mijn hand voel ik helemaal niks meer.
caro
Gast
« Reactie #1 Gepost op: 08 December 2010, 14:25:07 »

hoi,

ook ik ben aan mijn rechterhand geholpen (9 november) ik had een ganglion en op de ok kwam de chirurg er achter dat ik een peesontsteking had, die heeft hij ook gelijk verwijderd.
nu heb ik net als jij nog steeds een doof gevoel aan de kant van mijn duim en ook de wonden zijn erg gevoelloos.
ik heb dit gelijk aan de chirurg verteld toen ik op controle kwam, hij vertelde me als ik er over 2maanden nog last van heb dan moet ik maar weer langs komen, het kan zijn dat hij een zenuw heeft geraakt.
hoe is het nu met het gevoel in jouw hand?

gr caro
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

Het Forum Fysiomanueel is een onderdeel van de website Fysiotherapeutisch Centrum Knieriem en van Bergen | disclamer