Hoi monique,
Sorry dat ik zo laat reageer maar het gaat echt niet goed met me. Hoe is je operatie verlopen? Is het je meegevallen of tegen gevallen? Heb je veel pijn of is het goed te doen? Weet je ook wat ze precies hebben gedaan bij je? En het block niet de moeite waard he om je er druk om te maken of niet?
Ik zit met een groot probleem (mijn rug dus) en denk dat ik er nooit meer vanaf zal komen. Ze kunnen alleen een hele grote operatie doen om 4 wervels vast te zetten maar ik ben nog heel erg jong daarvoor en zowiezo doen ze het niet erg snel. Dus moet ik toch verder met de pijnpoli en helaas hebben de afgelopen behandeling allemaal niks gedaan. Ja voor even en dat was zo'n 3 kwartier. Ik heb 3 slechte tussenwervels en alle drie een hernia. 1tje zou goed te opereren zijn maar 3 is veel te veel. Dus er misschien toch mee leren leven.
En Tuut hoe gaat het bij jou?
Groetjes,
Kaatje
hoi hoi,
beter laat dan nooit een reactie.
op het moment gaat het aardig goed met me.
kan al veel meer dan dat ik vroeger kon.
moet nog een maandje ongeveer revalideren en dan ben ik klaar ze verwachten dat het dan ongeveer voor 90% goed is en dat was het maximaal haalbare maar ook daar ben ik al erg tevreden mee.
tuutje