Hallo allemaal,
Ik heb nu al zo'n 10 weken onzettende last van myn pols (ontstoken pezen). Ik ben van beroep kapster dus myn vak zit me niet erg mee, het is myn linkerpols & ben zelf ook linkshandig. Ik ben naar de dokter geweest, die heeft me naar huis gestuurd met medicijnen. Daar reageerde ik heel beroerd op, dus kreeg ik weer andere medicijnen (een soort morfine). Ik sliep daar heel veel van en was ook moeilijk wakker te krijgen. Die pillen mogt ik dus ook niet meer slikken & kreeg weer andere. Ik werd het zo zat om elke keer maar pillen te slikken. Niks slaat aan en word er alleen maar beroerd van! Dus weer naar de dokter... die heeft my een injectie gegeven, die was pynlyk maar slaat helemaal niet aan. Terwijl de dokter zei dat die na een kwartiertje tot uur echt aan moet gaan slaan. Ik heb hem om 3 uur gekregen en het is nu half 11 en ik zit nog steeds met helse pynen. Het is niet meer te houden... ik zie berichtjes over gips & operaties... myn dokter heeft het daar niet over gehad. Elke keer zegt die dat het met rust wel overgaat, maar ik heb er niet meer zoveel vertrouwen in. Ik ben nog in opleiding & myn school begint ook byna weer. Ik maak me zorgen of ik myn kappersvak wel echt af kan maken?

hét is echt mijn droom en wil die niet zomaar opgeven, maar als me dokter geen actie onderneemt ben ik bang van wel!
Laat even wat weten of gips een oplossing is? Of een operatie!
Bedankt.
Groetjes!