Forum Fysiomanueel

Vragen en antwoorden over (sport)
   fysiotherapie, manuele therapie
   en bekkentherapie
Logo
18 Mei 2012, 06:47:44 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Momenteel geen nieuws

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Enkelbreuk, is 2 keer gezet geweest  (gelezen 1028 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Anitaz
Gast
« Gepost op: 30 Maart 2011, 16:32:33 »

Hallo,

Ik heb vorige jaar 30 januarie me enkel gebroken, de enkel is 2 keer gezet, is enkel is rechtstandig van het enkelgewricht afgebroken, er is wel een schroef van 4 cm aan de binnen kant van de enkel gezet.
Ik heb totaal 8 weken gips gehad, vorige jaar 2 december is de schroef verwijdert, ik begon pijn klachten te krijgen.
Nou is de schroef er al een tijdje eruit, maar naar nou tintel de enkel raar, net of er zoveel naalden in zitten, weet iemand waardoor dit komt?

gr Anita Zoetemeijer
JikkieZ
Gast
« Reactie #1 Gepost op: 02 April 2011, 13:49:36 »

Hoi!
Moeilijk te zeggen zo. Het kunnen herstellende zenuwen zijn, het kan het botvlies zijn wat geprikkeld is.
Het gevoel van de naalden herken ik wel. Ik heb 2 platen en 14 schroeven gehad en die zijn ook verwijderd. Ik heb tintelingen en af en toe een soort gevoelloosheid in de voet en mijn onderbeen. Ik moet zeggen dat het bij mij wel al een stuk minder is geworden. Het verwijderen is nu 3 jaar geleden. Succes!

groetjes
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

Het Forum Fysiomanueel is een onderdeel van de website Fysiotherapeutisch Centrum Knieriem en van Bergen | disclamer