Forum Fysiomanueel

Vragen en antwoorden over (sport)
   fysiotherapie, manuele therapie
   en bekkentherapie
Logo
18 Mei 2012, 07:04:43 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Momenteel geen nieuws

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: scheenbeen-kuitbeen-dubbele enkel breuk  (gelezen 977 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
MissBrokenLegg
Newbie
*

« Gepost op: 23 Oktober 2011, 22:03:19 »

Beste Leden,

Ik ben na wat surfen op deze site terecht gekomen en weet nu niet of ik blij moet zijn of niet... Daar ik niet super veel informatie heb gekregen van het ziekenhuis en toch na het lezen hier vragen heb dacht ik ik word lid en ga maar schrijven...

Als eerste natuurlijk super verdrietig dat ik een scheenbeen-kuitbeen-dubbele enkel breuk heb, ik ben uitgegleden op nat zeil, met mijn scheenbeen plat op de grond terecht gekomen en mijn enkel tegen een pootje van een tafeltje  Sad hoe dom kan je vallen!

Dezelfde dag dus nog naar de spoed gegaan ik kon niet meer op mijn been lopen niets uitslag gebroken, ik ben nederlandse en woon in belgie dus weet ook helemaal niet hoe alles hier eigelijk werkt kwa verzekering en verzoring kwa rechten..
afgelopen donderdag ben ik geopereerd en heb een pin in mijn scheen been gekregen met 6 schroeven ziet er op de rontge foto echt gruwelijk uit!

Mijn vraag is nu na alle verhalen van andere hier op de site wat kan ik het beste doen om zo snel mogelijk te revalideren ik heb veel last van mijn enkel het lijkt of elk moment er een schroef uit kan steken met elk klein beweeginkje, mijn tenen zijn dik en kan natuurlijk niet op mijn voet staan, de chirurg die mij geopereerd heeft ( Kazim Kalayci ) van het stuivenberg ziekenhuis te Antwerpen heeft aangegeven mijn been zeker 6 weken niet te belasten, de operatie de verzorging ook het nagesprek met mijn chirurg zijn perfect daar heb ik zeker geen klachten over hier in belgie zijn ze zeer gericht op snel handelen super tevreden wat dat betreft.

Het is natuurlijk de klap achteraf ik lig al dagen aan een stuk maar op bed of de bank lang leven internet familie en vrienden proberen natuurlijk wel zoveel mogelijk ook mijn man maar het blijft toch een verdrietig en eenzaam gebeuren ineens besef je hoeveel je wil doen als je zo maar leg te liggen he  Wuh

Wie o Wie heeft advies of raad en weet ongeveer wat mij te wachten staat ?

Liefs MissBrokenLegg  Huh?
zimonzlot
Newbie
*

« Reactie #1 Gepost op: 25 Oktober 2011, 20:54:39 »

Dit is een typische vraag voor je huisarts of een fysiotherapeut waar je kunt revalideren.
Je hebt vast wel van het ziekenhuis vernomen in hoeverre je het been mag belasten. Waarschijnlijk heb je een verwijzing gekregen die je kunt gebruiken voor fysiotherapie om te revalideren.
Sterkte veel wijsheid!

www.optimaalsporten.nl
De oplossing zit vaak in de oorzaak
MissBrokenLegg
Newbie
*

« Reactie #2 Gepost op: 06 November 2011, 15:24:35 »

Even een updaten gisteren naar t ziekenhuis Geweest tr antwerpen nu 2 weken na de operatie Mochten de hechtingen eruit ( dit waren overigens nietjes en
Geen draad ) heb hier zelf veel last Van gehad omdat het toch
Op tegen het gips een bepaalde druk gaf die Zeer deed.
Deze zijn nu dus verwijderd en over een nieuwe 2 weken gaat
Er 1 pin uit Van de 6 Sad ben super Van slag uiteraard al dit gedoe
Niets kunnen doen zit er Flink doorheen! Heeft iemand idee hoelang dit geintje kan duren? İk mag mijn Voet die dus ook nog eens uit model staat niet belasten.
Dus hoop dat ze mijn voet terug kunnen krijgen naar 90 graden!

İemand tips schrijf iets! Het İs zon lange weg en echt veel is er
 niet te vinden dan alleen deze site excuus voor de hoodletters en
Slordige volgorde groetjes en bedankt alvast !
Zie dat in NL waar ik overigens ook zelf vandaag kom
Ze sneller zijn met gips eraf en belasten wat is nu wijzer?
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

Het Forum Fysiomanueel is een onderdeel van de website Fysiotherapeutisch Centrum Knieriem en van Bergen | disclamer