Forum Fysiomanueel

Vragen en antwoorden over (sport)
   fysiotherapie, manuele therapie
   en bekkentherapie
Logo
18 Mei 2012, 07:07:01 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Momenteel geen nieuws

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Verwijderen bot aangroei  (gelezen 4410 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Isa
Jr. Member
**

« Gepost op: 16 April 2010, 10:51:39 »

Hoi allemaal,

Na jaren tobben met mijn enkel, ben ik voor een 3de opinion naar het st. Annaziekenhuis in Geldrop geweest. En daar kwam na een 3d botscan uit dat er botaangroei zat aan de binnen en buitenkant. Aan de binnenkant deden ze niks, want daar zou ik alleen maar slechter van worden! Dus werd er een operatie gepland voor de buitenkant. Omdat het een lastige plek was, kon het niet doormiddel van een kijkoperatie maar door een flinke snee te maken in mijn enkel. Wat is mij dat tegen gevallen! De ortho heeft er maar een puntje van afgehaald, maar het voelde alsof je flink door je enkel bent gegaan!
(enkel zag ook zo blauw,geel,paars en groen)
 En dat 4 weken lang! Jemig zeg. Ik ben inmiddels 2 maanden verder, maar eer dat ik uitgerevalideert ben, ben ik een jaar verder!
Het duurde ook vrij lang eer dat de wond dicht was, en je nu nog de littekens van de hechtingen ziet. Wanneer zie je die niet meer?
Wie heeft dit ook meegemaakt?

Ik hoop dat iemand hierop kan reageren?!

Groetjes Isa
Verdonk
Gast
« Reactie #1 Gepost op: 12 Juli 2010, 22:26:24 »

Dag Isa,

Ik las vandaag jou bericht.
Hebben ze jou voor de operatie goed voorgelicht?
Als ze eenmaal met een mes binnen moeten, dan gaat er veel kapot wat weliswaar hersteld. Maar dat duurt best lang.
Die littekens raak je niet kwijt.

Groeten Robert
Isa
Jr. Member
**

« Reactie #2 Gepost op: 23 Augustus 2010, 16:12:34 »

Hoi Robert,

Nou het was van we halen een puntje bot weg en dat was het. Ik was nu uitgerevalideerd, maar heb mijn enkel afgelopen donderdag verdraaid en ben er nu weer flink door heen gegaan. Weet niet wat voor schade dat weer heeft aangericht. De geopereerde plek doet goed zeer.
Wat bedoel jij met er gaat meer kapot?

Groetjes Isa
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

Het Forum Fysiomanueel is een onderdeel van de website Fysiotherapeutisch Centrum Knieriem en van Bergen | disclamer