Hoofdpijn..
Ik heb nu aleen tijdje last van hoofdpijn, ik maak me best wel zorgen erom.
er is het afgelopen jaar ook best veel gebeurd.
het is uitgegaan met mijn vriendin(04-2007)waar ik lang mee heb gehad, en waar ik veel van hield.
mijn opa(08-2007) is kort erna ook gestorven, maar niet door een natuurlijke manier. die dag was ik er erg geshokt van. maar had verder nergens last van.
een week later was ik met me vader en andere familie leden naar een uitvaarts centrum geweest. ik was daar best wel van geschrokken.
Die avond had ik nog last van trillen, angstig ( Was bang voor hartstilstand ect. voelde de hele tijd aan me pols ) was ook een paar dagen erg wazig.
Het gevoel van realiteit was raar ( het gevoel dat het allemaal niet egt is om je heen ). overgeven ect. Maar die klachten zijn na enkele weken verderwenen.
maar na enkele dagen dat die klachten verdwenen waren. voelde ik me opeens niet zo goed. en kreeg steekjes in me buik terhoogte van me maag. misselijkheid. duizelig enzovoorts.
Maar die klachten verdwenen ook weer. voor een antal dagen
Maar nu onegevr 7/8 dagen geleden kreeg ik last van hoofdpijn. een drukkend/klemmend gevoel op me slapen. rondom me hoofd op me hoofd. achter op me hoofd. soms een doffe pijn boven in me hoofd. branderig gevoel voor in me hoofd.
Kreeg ook vaker een loopneus als de hoofpijn kwam duizeligheid misselijk zijn niet braken ofzo kreeg ook af en toe last van lichte tinteling links in me gezicht.
Daar werd ik dus weer ongerust van, van al die klachten.
ik heb ondertussen ook al een bloed test laten doen omdat ik dacht dat ik een ziekte had/heb ofzo maar uit die test bleek dus dat ik gewoon 'gezond' ben. en de huisarts zegt dat het spanningen zijn. maar twijfel daar aan :S
Mijn grootse zorg is dus dat ik bang ben, dat ik een tumor(hersentumor) heb. Die gedachten gaat nu dus ook de hele tijd door me hoofd. Ik zoek ook veel dingen op. op internet en uiteindelijk kom dan ook weer uit op sites waar je liever niet op wilt komen met deze gedachten.
ps: En ik zit ook best veel achter de pc. meer als 2/3uur per dag
Nou maar kort samen gevat..
Zouden de klachten werkelijk komen van de spanningen en is het dus spanningshoofdpijn? of zou het iets ernstiger kunnen zijn.
Wil er ook even bij melden ben pas 19!
mvg, X
Je kunt ook reageren op
hoofdpijn_X@hotmail.com