Forum Fysiomanueel

Vragen en antwoorden over (sport)
   fysiotherapie, manuele therapie
   en bekkentherapie
Logo
18 Mei 2012, 07:23:34 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Momenteel geen nieuws

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Pin In Linker Arm,borst En Wang  (gelezen 11125 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Raymond1976
Gast
« Gepost op: 18 Februari 2009, 11:01:20 »

Hallo iedereen,

Ik ben een jongeman van 32 jaar en ik heb al jaren last van de volgende zaken.
Pijn in mijn linkerkant van mijn borst en halve maantje richting mijn oksel, pijn in mijn linkerarm tot en met mijn vingers, dof gevoel in mijn linkerwang en vaak het gevoel dat ik druk op mijn borst heb. Ook trilt het onder mijn linker borst vaak. Ik weet en merk dat het verergert door stress en dat dat ook weer angstgevoelens met zich meebrengt.
Wat is er in de jaren gebeurt:
2005 hartfilmpje, botscan, bloedonderzoeken: hier kwam niks uit.
2007 wederom bloedonderzoeken en internist, hier kwam wederom niks uit.
Vele malen naar de huisarts geweest, ademhalingstherapie gehad noem maar op.
Nu ga ik weer naar een ademhalingstherapeut omdat ijn huisarts ervan overtuigd is dat het (chronische) hyperventilatie is.
Ik heb hier veel over gelezen en de symptomen zie ik hier inderdaad in terug, buiten doof gevoel in wang en gevoel van een brok in mijn keel.
Ik ben iemadn met een drukke baan en een leuk leven maar merk dat het invloed heeft op mijn leven en dit wil ik niet.
Is er iemand die dit soort klachten herkent???
Ik hoor het heel graag en wil er ook zeker over mailen etc.

Groet Raymond.
anoniem
Gast
« Reactie #1 Gepost op: 19 Juni 2009, 09:44:26 »

hallo raymon!
ik heb dit forum ook gevonden, doordat je gaat zoeken omdat je denkt iets te mankeren,
ik ben een vrouw van 44 jaar en mijn hyperventilatie begon uit het niets toen ik 17 jaar was...(.voor de oorlog dus Wuh)
zo voel ik me tijden goed...dan denk ik hoe kan dat nou ik makeer niets en zo voel ik mij zoals nu echt rot...zo heb ik ook tintelen in de linkerkant van mijn lichaam, gezicht..net een doof gevoel steken in mijn hoofd tintelen arm been  net of er iets klem zit... nu loop ik bij een manueel therapeut die mij los aan het maken is...twee jaar geleden had ik het zelfde en ook te veel spanning op mijn nek..en dat heeft mij wel geholpen...maar je word er wel eens gek van hoor ik was laatst bij de dokter en zij zei tegen mij ...accepteert het nu maar, je loop al van af je 17e jaar ermee...maar iedere keer denk je wat heb ik nu weer...aan me hart iets in me hersens...pfffff :hamer:word er soms grazy van....maar we gaan door, en blijve het positief in zien, soms lukt dat beter dan de andere keer....maar nu is het wel zo, als je bezig ben met sporten, of je heb afleiding dan voel je de klachten ook minder of helemaal niet...maar dat tintele in je gezicht..dove gevoel...vind ik ook raar, nu heb ik een afspraak , bij een Orthopedisch Manueeltherapeut, een donderdag de 25ste..een vriendin va mij had ook dat tintelen links, die maakte zich ook druk, en kreeg daardoor ook allerlei hyperventulatie klachten...en is ook bij die therapeut geweest, en die man kijk aar de stand van je lichaam e zie dan dat je zooltjes nodig heb voor in je schoenen..zij heeft nergens meer las van....dus dat ga ik ook maar eens bekijken...ik wens jou en iedereen incl. mezelf Grin veel sterkte met alles pfff  en hier geef ik even de website door van die therepeut...ik laat wel horen hoe het is afgelopen.
sterkte allemaal hypertjes.
www.mcvsa.nl
C1992
Gast
« Reactie #2 Gepost op: 28 Februari 2011, 07:49:50 »

Hallo iedereen,

Ik ben een jongeman van 32 jaar en ik heb al jaren last van de volgende zaken.
Pijn in mijn linkerkant van mijn borst en halve maantje richting mijn oksel, pijn in mijn linkerarm tot en met mijn vingers, dof gevoel in mijn linkerwang en vaak het gevoel dat ik druk op mijn borst heb. Ook trilt het onder mijn linker borst vaak. Ik weet en merk dat het verergert door stress en dat dat ook weer angstgevoelens met zich meebrengt.
Wat is er in de jaren gebeurt:
2005 hartfilmpje, botscan, bloedonderzoeken: hier kwam niks uit.
2007 wederom bloedonderzoeken en internist, hier kwam wederom niks uit.
Vele malen naar de huisarts geweest, ademhalingstherapie gehad noem maar op.
Nu ga ik weer naar een ademhalingstherapeut omdat ijn huisarts ervan overtuigd is dat het (chronische) hyperventilatie is.
Ik heb hier veel over gelezen en de symptomen zie ik hier inderdaad in terug, buiten doof gevoel in wang en gevoel van een brok in mijn keel.
Ik ben iemadn met een drukke baan en een leuk leven maar merk dat het invloed heeft op mijn leven en dit wil ik niet.
Is er iemand die dit soort klachten herkent???
Ik hoor het heel graag en wil er ook zeker over mailen etc.

Groet Raymond.

Hoi Raymond,
Mijn vriend heeft precies hetzelfde als wat jij beschrijft.
Soms denkt hij zelfs dat hij een hartinfarct heeft.
Ik maak me erg ongerust.
Waarschijnlijk komt het omdat hij fysiek heel zwaar werkt en ook nog eens veel (45-50 uur).
Zou je op deze mail willen reageren?
Groetjes
lindaa29
Newbie
*

« Reactie #3 Gepost op: 14 Juli 2011, 23:52:15 »

hallo mensen,ik weet niet of ik hier goed zit,maar ik zal mijn verhaal vertellen ik ben Ada 54jaar,ik kreeg in dec2010 een middenoorontsteking daar is ook een buisje geplaatst,in die periode kreeg ik mijn andere oor een brom,dat ging over naar een druk niet in oor zelf maar oorschelp, dat enkel maar erger en erger wordt,ik heb al verschillende onderzoeken gehad,van kno[ kaakchirurg en kaaktherapie],andere prothese,naar een neuroloog mri gehad,secend opinion het VU kno,niks te vinden,opgeven moment zei de kno VU we doen een mri op kno gebied en hals,dat is verleden week gebeurd 3dagen er na werdt ik gebeld,ze hadden wat gevonden in mijn wang,ik moest de volgende dag komen,kreeg gesprek met een professor daar die zei dat ze een dikweefsel hadden gevonden op mijn speekselklieren wang,nou wordt ik 20july geopereerd want ze willen kijken of het goed of kwaad is[maar toch krijg ik niet echt een antwoord van komt daar die vreselijke druk vandaan,kan ook geen oorbellen meer verdragen daar,en ik voel het ook af en toe bewegen in die schelp]ik neem wel eens en lyrica in en dan heb ik het gevoel,ja het klinkt raar of mijn wang en oor verkouden is anders kan ik het niet uitleggen[ps ik ben zo hopeloos en bang wie oh wie kan dit verklaren en heeft dit ook wat er op lijkt]Ada.
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

Het Forum Fysiomanueel is een onderdeel van de website Fysiotherapeutisch Centrum Knieriem en van Bergen | disclamer