Forum Fysiomanueel

Vragen en antwoorden over (sport)
   fysiotherapie, manuele therapie
   en bekkentherapie
Logo
18 Mei 2012, 07:25:20 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Momenteel geen nieuws

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Van Alle Pijnen In Men Hoofd !  (gelezen 4164 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
sallyke
Gast
« Gepost op: 16 Maart 2009, 16:42:02 »

Hallo ,

Ik ben Sally , ben 20 jaar oud en heb nu sinds bijna 2 weken last van mijn nek en schouders en hoofd.

vorige week donderdag ben ik bijna flauw gevallen , ik was ineens heel draaierig en ging zitten maar stopte nog niet , ik was toen op men werk , ben dan naar huis gegaan en op mijn bed gaan liggen maar het stopte nog niet , ik was precies enorm dronken zo gevoel was het ,  als ik op mijn zij lag draaide ik nog meer allez ja niet normaal het draaien heeft in totaal 2 uur geduurd.

De dag erna was ik wat wazig , precies of ik droomde en ineens het was realistisch echt akelig !

En ook hoofdpijn

Nu heb ik een soort druk opzij men hoofd  :wacko: !

Heel ampetant eigenlijk , en ook men achterhoofd doet zeer allez ja heel men hoofd eigenlijk ik snap het niet , wat zou dit toch kunnen zijn , ook ben ik heel moe altijd !

Ik ben bang voor het ergste , heeft iemand dit ook soms ?

Ik ga vanavond eens naar den dokter se .
sallyke
Gast
« Reactie #1 Gepost op: 17 Maart 2009, 10:19:39 »

Oke , spijtig dat er niemand eigenlijk antwoord dus er zal niemand hierop kunnen antwoorden !

Ben dus gisteren naar den dokter geweest en die zei dat het pure stress was , men bloeddruk stond ook redelijk hoog.

Ik wordt dan ook doorverwijst naar een kinesist omdat men rug en nek en schouders serieus vast zitten.

Die druk in men hoofd komt dan ook gewoon door de spanningen.

Dus ik hoop dat het snel over gaat zijn eh , ik zal me proberen te ontspannen.
Laura
Gast
« Reactie #2 Gepost op: 18 Maart 2009, 21:15:05 »

goed plan lijkt me!
math1as
Gast
« Reactie #3 Gepost op: 18 Maart 2009, 22:24:09 »

Citaat
Oke , spijtig dat er niemand eigenlijk antwoord dus er zal niemand hierop kunnen antwoorden !

Ben dus gisteren naar den dokter geweest en die zei dat het pure stress was , men bloeddruk stond ook redelijk hoog.

Ik wordt dan ook doorverwijst naar een kinesist omdat men rug en nek en schouders serieus vast zitten.

M'n moeder heeft ook last van haar rechter schouder  en ze zegt dat het tot in haar achterhoofd trekt!
Heb jij dat ook ?
sallyke
Gast
« Reactie #4 Gepost op: 18 Maart 2009, 22:51:40 »

Citaat
Citaat

M'n moeder heeft ook last van haar rechter schouder  en ze zegt dat het tot in haar achterhoofd trekt!
Heb jij dat ook ?
Hallo ,

Jaja zo is het ook begonnen met spierpijn en dat trok naar men achterhoofd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

Het Forum Fysiomanueel is een onderdeel van de website Fysiotherapeutisch Centrum Knieriem en van Bergen | disclamer