Hoi Ruud,
ik lees dat je al voor de tweede keer een vkb operatie hebt gehad. Is dit aan dezelfde knie?
Ja, gaat om dezelfde knie

Ik(29 jaar) heb 14 juli mijn 2de vkb operatie gehad. Alleen bij precies andersom. Eerst hebben de hamstring gebruikt en nu de patella.
Grappig

, ik zou achteraf overigens nooit gekozen hebben voor de patella, maar das meer persoonlijke ervaring.
Wat hebben ze jou als advies gegeven mbt voetballen of sporten.
Na de eerste reconstructie heb ik het voetballen maar gelaten voor wat het is, deed me wel pijn om dat af te sluiten.
Ik ben daarna gaan tennissen, met veel plezier mag ik zeggen

En het ging nog aardig ook !
Helaas toen weer ergens de nieuwe kruisband afgescheurd.....
Ik weet helaas nog niet wat de toekomst me gaat brengen m.b.t. sporten. Ik hoop dat ik weer een balletje kan gaan slaan. Mijn fysio twijfelt daar nog over.....
Zoals het er nu voor staat, kan ik er niet veel mee. Teveel last van het kraakbeen belet me nu in bijna alles.
Wat is overigens je leeftijd. In je profiel staat 8 maar dat zal wel niet.
Ik ben nu 38.
Moet wel zeggen dat ze bij ook een stukje meniscus hebben weggehaald en puntjes in mijn bovenbeen hebben geslagen om nieuw kraakbeen te vormen.
Mijn fysio stond ervan te kijken dat ik voor de tweede keer werd geopereerd aan mijn vkb. Een gewoon ziekenhuis zou dit niet snel doen zei ze. Ik ben nl door een prive kliniek geopereerd
gr Rob
Ook ik ben de 2e keer geholpen in een kliniek. Het ziekenhuis wilde niets weten van nog een operatie.
Ik heb nog een lange weg te gaan !
Hoe gaat 't met jou knie ?