Forum Fysiomanueel

Vragen en antwoorden over (sport)
   fysiotherapie, manuele therapie
   en bekkentherapie
Logo
18 Mei 2012, 07:52:30 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Momenteel geen nieuws

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: herkent iemand dit? zo ja wat is het?  (gelezen 1376 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
nienke
Gast
« Gepost op: 08 Mei 2009, 20:03:30 »

Hallo allemaal,

ik ben opzoek naar iemand die dit herkent, en mij hopelijk kan vertellen wat het is;
ik heb pijn aan mijn knie, "tussen mijn knie schijf en het bot", aan de binnenkant van mijn linker knie én boven op me knie;
vandaag bijvoorbeeld ging het wel als ik hem gebogen hield maar strekken was echt uit den boze (en dat terwijl ik al om andere redenen morfine heb, zelfs daarmee doet het dus nog pijn...) en goed op twee benen staan gaat dus ook niet echt, waardoor je dus erg op je rechter been leunt. En de fysio zei al dat me heupen niet op gelijken hoogte zaten en dat ik een bocht in me rug heb, of dit de oorzaak is van mijn knie probleem of het gevolg, geen idee (zelfde als de kip en het ei, wat was er eerst....Wink)
verder heb ik "normaal" na een stukje wandelen al snel last van mijn knie, ook er boven op, geen last bij erop drukken, maar wel buigen en strekken.
en ik heb ook ongeveer 1 x in de week dat mijn knie "op slot" zit, dan gaat hij gewoon niet verder en moet iemand er even aan trekken of je moet hem zelf proberen weg te schoppen en dan gaat het wel weer.
ik heb al een tijd niet meer echt kunnen sporten, maar zo'n 3 maanden geleden toen dat nog wel ging had ik na de hockey wedstrijd ook meestal een dikkere knie, terwijl ik toch wel altijd een knieband om had...
vroeger had ik al last van mijn knie, dat kwam volgens de huisarts omdat de verhouding tussen mijn knieschijf en de rest van mijn knie niet klopte, maar ik ben ondertussen uitgegroeid en heb er daarna ook een tijdje geen last van gehad, maar nu dus weer wel, heeft iemand enig idee wat dit kan zijn???
ik hoor het graag!

Bedankt!

Groet,
Nienke
bugaboo
Gast
« Reactie #1 Gepost op: 09 Mei 2009, 18:47:46 »

Ik heb geen idee wat dat kan zijn en het klinkt als een dooddoener, maar ik zou er eens naar laten kijken in een ziekenhuis?
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

Het Forum Fysiomanueel is een onderdeel van de website Fysiotherapeutisch Centrum Knieriem en van Bergen | disclamer