Forum Fysiomanueel

Vragen en antwoorden over (sport)
   fysiotherapie, manuele therapie
   en bekkentherapie
Logo
21 Mei 2012, 17:27:56 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Momenteel geen nieuws

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Vocht 1 Jaar Na Vkb Operatie  (gelezen 2748 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Leondb3
Gast
« Gepost op: 23 Maart 2009, 15:50:30 »

Hoi,

Ik heb 1 jaar geleden een vkb-operatie gehad. Operatie en revalidatie ging prima. Ben weer aan het sporten. Maar nu, na een jaar, komt er steeds vocht in mijn knie nadat ik gesport heb (dit was eerst niet zo). Ik heb verder geen pijn, de knie is niet instabel en er is verder niets bijzonders gebeurd. Hij wordt alleen wat stijver door het vocht. Hebben meer mensen dit?

Groet!
Leon
bugaboo
Gast
« Reactie #1 Gepost op: 24 Maart 2009, 10:19:27 »

Ben je niet gewoon fanatieker gaan sporten? Ik heb er zelf nog geen last van, ben nu 9 maanden na de operatie aan het sporten en het valt me erg mee hoe gemakkelijk dat weer gaat na een paar trainingen. Maar af en toe is het verstandig om het toch nog even rustig aan te doen. De belastbaarheid is gewoon nog niet 100%, dat moet je rustig opbouwen. Hoe irritant het ook is, want je voelt je top, maar zo is het nog niet. Hopelijk heb je er wat aan, als je denkt dat het vocht geen gevolg van overbelasting is zou ik er zeker naar laten kijken in het ziekenhuis, maar sowieso rust nemen kan geen kwaad met vocht in je knie.

Groetjes
Leondb3
Gast
« Reactie #2 Gepost op: 25 Maart 2009, 17:48:40 »

Ik heb inderdaad mijn trainingsintensiviteit verhoogd de afgelopen weken. Wel frustrerend... heb verder nergens last van, komt er opeens voch in de knie...  hmm

Thanks iig!
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

Het Forum Fysiomanueel is een onderdeel van de website Fysiotherapeutisch Centrum Knieriem en van Bergen | disclamer