Forum Fysiomanueel

Vragen en antwoorden over (sport)
   fysiotherapie, manuele therapie
   en bekkentherapie
Logo
21 Mei 2012, 17:48:57 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Momenteel geen nieuws

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Erge pijn en steken in de nek  (gelezen 1091 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
arze
Newbie
*

« Gepost op: 11 November 2011, 13:31:01 »

Hallo,

Normaal heb ik nooit last van mijn nek, maar sinds ik wakker ben vandaag heb ik echt ondraaglijke pijn in mijn nek. Ik kan bepaalde bewegingen met mijn hoofd niet meer maken en kleine snelle bewegingen doen al hardstikke pijn. Langzame bewegingen lukt met beetje pijn en als ik soms een beweging maak dan sta ik ineens verstijfd van de pijn en doet het alleen nog maar meer pijn. Ik heb nu een warme kersepit en slik paracetamol, maar de pijn blijft. Nu heb ik allerlei dingen gelezen op internet en de andere berichten op dit forum wat mij een beetje onzeker maakt over wat het precies kan zijn. Heeft iemand misschien tips wat ik vooral wel en vooral niet moet doen? En hoe lang kan dit duren, en als het langer duurt dan een bepaalde tijd kan het dan gevaarlijk zijn? Of wat zou het dan kunnen zijn?

bedankt en groet.
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

Het Forum Fysiomanueel is een onderdeel van de website Fysiotherapeutisch Centrum Knieriem en van Bergen | disclamer