Forum Fysiomanueel

Vragen en antwoorden over (sport)
   fysiotherapie, manuele therapie
   en bekkentherapie
Logo
21 Mei 2012, 17:51:53 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Momenteel geen nieuws

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Ik ga geopereerd worden aan mijn nekhernia.. en ben zooo zenuwachtig  (gelezen 2697 keer)
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic.
Gerda
Gast
« Gepost op: 08 September 2010, 17:09:10 »

Hallo allemaal,

27 september ga ik geopereerd worden aan mijn nekhernia C5 C6. Nu dacht ik daar best makkelijk over, maar na het intakegesprek (screening) met een verpleegkundige ben ik toch aardig zenuwachtig geworden.
Ik zoek nu wat info van lotgenoten. Hoe hebben jullie het ervaren? Hoe lang hebben jullie na de operatie nog rust moeten houden? Hebben jullie nog lang pijn gehad?? Je ziet, ik zit vol vragen...
Ik weet voor nu alleen nog maar dat de operatie via de achterkant zal gebeuren en ik 3 nachten in het ziekenhuis moet blijven.

Groetjes
Gerda
alain
Gast
« Reactie #1 Gepost op: 07 Oktober 2010, 18:48:49 »

Kan je me info geven ?
Hoe is het geweest en hoe verloopt het ?
Gerda
Gast
« Reactie #2 Gepost op: 30 December 2010, 19:51:18 »

Hoi, operatie is 100% meegevallen. Tijd erna was wel wat zwaar, maar met een week of 5 was ik weer aardig de oude.
Al met al dus allemaal goed gegaan en nergens last meer van!
mira
Gast
« Reactie #3 Gepost op: 13 Januari 2011, 12:13:06 »

hoi Smiley wat fijn om te horen dat je weer de oude bent.super goed!
gr,mira
gerharda
Gast
« Reactie #4 Gepost op: 01 Maart 2011, 09:06:25 »

hallo ik las net jouw bericht en dat de operaie goed was gelukt? nou ik zit met dezelfde klacht van de nek c5/6 alleen is er bij de mri een lichte beknelling van de zenuw te zien zei de neuroloog en dat de tintelingen die ik mijn arm en vingers had volgens hem niet van de nekhernia afkwam? nu mag ik dus eerst weer naar de orthopee op 8maart en ik ben nog niks opgeschoten zit nu al vanaf dec thuis maar de klachten worden niet minder ik krijg nu ook al last van mijn rug en sinds eergisteren heb ik oo last van mijn rechterbeen raar warm gevoel net of het gloeit en achter de knieholte ook gevoelig als je dit aanraakt  ik hoop via dit forum dat er mensen  zijn die deze klachten ook kennen en o ja ik krijg geen operatie werd mij al verteld terwijl als ik een poosje rechtop zit of te lang blijf staan ik net een gevoel heb of mijn nek gaat inzakken denk dat ik eerst maar de orthoped afwacht wie heeft er goede tips voor mij? alvast bedankt gerda
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

Het Forum Fysiomanueel is een onderdeel van de website Fysiotherapeutisch Centrum Knieriem en van Bergen | disclamer