Forum Fysiomanueel

Vragen en antwoorden over (sport)
   fysiotherapie, manuele therapie
   en bekkentherapie
Logo
07 Februari 2012, 18:00:25 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Momenteel geen nieuws

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Last van hernia (C3)  (gelezen 2070 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Ibo
Gast
« Gepost op: 14 Juni 2010, 23:27:15 »

Beste mensen,

Dit is mijn eerste topic hierzo.
Al 3 jaar heb ik ontzettend veel last van mijn nek na een ongeval. Vorig jaar is uiteindelijk via de neuroloog geconstateerd dat ik nekhernia heb. Zo te lezen aan bijna alle lotgenoten kreeg ik ook te horen dat ik er maar mee moest leven.
Hij gaf mij wat pijnstillers en ik moest het rustig aan doen.
Sinds een aantal maanden is de pijn echter verslechterd, tintelingen in mijn vingers, slaapproblemen, concentratieproblemen, noem maar op.
Uiteindelijk ben ik op advies van mijn huisarts doorverwezen naar een fysiotherapeut en cesartherapeut.
Ook bezoek ik 1 keer in de week de chiropractor.
Nu zou ik graag willen weten wat ik moet doen? Heeft iemand dezelfde problemen en/of ervaringen?
Hoe ziet men een fysiotherapeut of chiropractor? Moet ik me laten opereren of niet?
Elk informatie zal mij een klein beetje helpen en steunen.

Dank u.
Zaneta
Mira
Newbie
*

het gaat de goede kant op :)

« Reactie #1 Gepost op: 28 Juli 2010, 17:33:57 »

hoi Zaneta,

wat vervelend voor je.het lijkt me dat je een beetje dezelfde klachten hebt als ik...van eigen ervaring fysio enzo helpt aleen tijdelijk .ik zou maar een doorverwerwijzing naar een orthopeed vragen .zo te zien van veel mensen zuleke klachten gaan niet vanzelf weg..en heb jij al een mri gehad?ik zit zelf met dezelfde toestand (ook na een ongeluk) en ga vanavond onder de mri en volgende week op gesprek met de orthopeedchirurg..en dan zullen we beslissen hoe en wat!ik heb zelf nog geen last van tintelingen (wel een hele stijve nek en veel pijn in mijn nek).

veel sterkte

groetjes,
mira
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

Het Forum Fysiomanueel is een onderdeel van de website Fysiotherapeutisch Centrum Knieriem en van Bergen | disclamer