Forum Fysiomanueel

Vragen en antwoorden over (sport)
   fysiotherapie, manuele therapie
   en bekkentherapie
Logo
05 Februari 2012, 11:31:34 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Momenteel geen nieuws

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: nekhernia  (gelezen 2208 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Baiyda
Gast
« Gepost op: 20 Oktober 2009, 13:26:16 »

Hallo iedereen,
Ik was op zoek naar een forum zoals deze.
Ik heb al 2jaar last van een hernia .Na enige tijd nog een hernia.
Je kent het wel .....kine ,pijnstillers,voorzichtig zijn enz..
Nu 3weken geleden massa veel pijn aan beide kanten armen ,handen tintelen al wat je wilt
Een 3de hernia.
Donderdag moet ik ook geopereerd worden aan c4/c5.Een prothese
Dat wou ik zo lang mogelijk uitstellen tot nu ppff
Ik  dacht of ben ik verkeerd dat je na 4tot6weken terug je normale dingen kan doen.
Hier lees ik zoveel problemen na de operatie.Ik ben nog meer bang nu.
Ik ben 46jaar en blijkbaar de meeste hier of nog jonger.
Graag had ik geweten hoe de revalidatie juist verloopt na de operatie want ik weet blijkbaar niet zoveel.Wat je wel kan doen en zeker niet en zo.Ik hoop op een reactie want overmorgen is het mijn beurt Sad
Alvast bedankt voor jullie aandacht
Groetjes Baiyda
Sigie
Hero Member

« Reactie #1 Gepost op: 20 Oktober 2009, 19:59:08 »

Hey Baiyda,

Eerst en vooral ....nooit vergelijken ! Zeker niet alle operaties zijn hetzelfde en vooral niet iedereen heeft pech . Mijn hele verhaal staat onder pas geopereerd. Is al een lang verhaal en ik denk dat het voor het eerst niet zal afzijn Sad
Maar we zijn zaterdag  op visite geweest bij vrienden en daar liet mijn vriendin me weten dat haar broer een zelfde operatie had ondergaan als ik en na 6 weken weer heel goed was en terug alles kon doen !
Dus je mag je echt niet viseren op de negatieve verhalen die hier staan .
Mij hebben ze al meermaals gezegd dat ik gewone dikke pech heb  Sad
Ik hoop voor jou dat je operatie je beterschap brengt!!!! Laat het ons weten hé ! Ook de goed operaties horen we hier graag.
Ik kom hier regelmatig  gewoon omdat ik hier lotgenoten heb gevonden en me soms steun geven en ook het gevoel dat ik er niet alleen mee sta.
Soms is het allemaal erg frustrerend .
Hoop nog wat van je te horen . En heel veel succes voor je operatie .
Gretjes Sigie .
Baiyda
Gast
« Reactie #2 Gepost op: 27 Oktober 2009, 12:48:33 »

hallo
de operatie is goed verlopen de prothese zit erin . nu, dinsdag begin ik minder pijn te hebben aan mijn keel.
maar mijn hoofd kan ik onmogelijk omhoog doen en omlaag amaai soms doe je die bewegeing onverwachts een helse pijn.bbrr
het slikken gaat nu nog moeilijk het blijft zowat haperen in mijn keel.maar het begint te beteren.
de 2 en 3 de dag had ik heel veel pijn nog aan mijn armen enschouders en tintelingen aan de rechterkant.das nu ook al weg.
maar snachts moet ik na 3 a 4 uur slapen rechtzitten voor een uur ofzo door de pijn in mijn hals
ik neem ook 4 tot 5 pijnstillers per dag.voor de rest rusten zeggen ze toch de eerste 2weken en daarna geleidelijk weer je huishouden herpakken (licht)
en ook weer autorijden.ik hoop dat die ene prothese de pijn van de andere hernia wegneemt afwachten zeker.
toch begrijp ik het niet zo goed ik heb of had een hernia op c4/c5 die hebben ze vervangen en een hernia op c6/c7 en nog onlangs nog een eronder.hoe kan die ene prothese 3 hernias herstellen?Kan iemand mij daarover iets meer uitleg geven aub?
groetjes
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

Het Forum Fysiomanueel is een onderdeel van de website Fysiotherapeutisch Centrum Knieriem en van Bergen | disclamer