Forum Fysiomanueel

Vragen en antwoorden over (sport)
   fysiotherapie, manuele therapie
   en bekkentherapie
Logo
21 Mei 2012, 18:00:04 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Momenteel geen nieuws

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 ... 51 52 [53]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Pas Geopereerd !  (gelezen 99195 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
mira
Gast
« Reactie #780 Gepost op: 26 Januari 2011, 17:29:49 »

hei Alain,
sry te horen dat het minder goed gaat nu..bij mij ook niet zo best gisteren gad ik heel veel pijn (vandaag ietsje beter)..het lijkt dat de pijn nooit weg helemaal is..komt altijd terug..ik ben het echt zat:( maar ja..doe je niks aan..hopen dat het ooit goed komt.
ik zou het niet weten over fysio(die heb ik niet gekregen),als je voelt dat het niet helpt ...

en hoe gaat het met Tinny?minder pijn?en met de rest?

gr,mira
Sigie
Hero Member

« Reactie #781 Gepost op: 10 Februari 2011, 18:11:52 »

Heykes allemaal!!!

HIer nog is iets van mij ...alweer lang geleden . En hoe gaat het hier ? Blijkbaar stillekes  Roll Eyes
Hoe het met mij gaat ....tja de laatste week ni zo goed ,heb weer vele meer last van nek en rug . Zonder reden denk ik  Cool zou niet weten wat verkeerd te hebben gedaan ....tja zal weer in een downtje zitten zeker .
Verder gaat alles hier rustig ...ik blijf halftijds werken en doe wat ik kan afhankelijk van mijn dag .
In mei moet ik nog is onder de CT maar dat is nog eventjes .
Ik probeer te leven van dag tot dag .

Groetjes Sigrid
mira
Gast
« Reactie #782 Gepost op: 11 Februari 2011, 09:09:20 »

Hoi Siggie,
fijn om van je iets te horen Smiley en het spijt me dat het wat minder gaat ..zou het misschien ook aan het verandering van het weer liggen?
met mij gaat nog steeds niet helemaal ..soms vraag ik me af of de pijn ooit weg zal gaan Sad maar ja het is niet anders..over een maand moet ik weer op controle en dan zullen we zien wat de dr zegt
een fijne dag (zonder pijn )
gr en xx
Pagina's: 1 ... 51 52 [53]   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

Het Forum Fysiomanueel is een onderdeel van de website Fysiotherapeutisch Centrum Knieriem en van Bergen | disclamer