Forum Fysiomanueel

Vragen en antwoorden over (sport)
   fysiotherapie, manuele therapie
   en bekkentherapie
Logo
21 Mei 2012, 18:01:55 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Momenteel geen nieuws

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 53   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Pas Geopereerd !  (gelezen 99195 keer)
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic.
Tinne
Full Member

« Reactie #720 Gepost op: 21 Juli 2010, 09:49:36 »

Dag allemaal,

Hier nog eens een berichtje van mij. Ik heb het heel druk gehad, in juni eerst nog examens gehad en sinds 1 juli doe ik vakantiewerk. Maar nu toch even de tijd om nog eens iets te schrijven. Door het beperkte aantal examens ging het in juni redelijk goed met mijn nek. Met het vakantiewerk (patiënten rondrijden in het ziekenhuis naar onderzoeken en zo) ging het aanvankelijk ook nog, maar sinds 10 dagen toch weer regelmatig last. De afgelopen drie dagen heb ik bijna voortdurend hoofdpijn gehad aan de linkerkant van mijn hoofd. Het was ook links dat de pijn in mijn nek zat. Gisteravond dan maar een spierontspanner genomen omdat dat meestal wel helpt, en ja hoor, het is wel wat beter, maar ik ben er wel moe van... Ik hoop dat het nu weer wat zal beteren...

Irma, zo'n spierontspanner (ik neem een halve Myolastan) helpt mij wel redelijk tegen die stijfgespannen spieren, misschien kan je daar eens naar vragen bij de huisarts?

Sigrid, ik hoop dat je je terug wat beter voelt, jammer dat dat weekje aan zee voor jou niet zo leuk is geëindigd! Geniet nog van je verlof!

Tilly en Jan, hoe gaat het met jullie?

Groetjes
Tinne
jasa1
Gast
« Reactie #721 Gepost op: 26 Juli 2010, 09:39:55 »

Hallo Allemaal,

met mij gaat het sinds een paar weken weer goed.
De pijn is volledig weg. Het enigste wat ik nog blijf houden is last van een dove duim.
Ik ben meer gaan bewegen, en ben rechterop gaan lopen.

Ik zie aan jullie reacties dat het bij jullie nog al wisselt.

Irma laat je door je werkgever niet opjagen.
Ik neem aan dat jouw bedrijfarts wel weet wat een nekherniaoperatie inhoudt.
Luister zoals Sigrid zegt naar je lichaam. Ga niet overhaasten.

Allemaal een pijnvrije periode.

Groeten

Jan

Sigie
Hero Member

« Reactie #722 Gepost op: 26 Juli 2010, 10:20:23 »

Heykes allemaal!

Hier ook weer eventjes iets van mij . Ik ben ondertussen alweer twee dagen gaan werken ,mijn vakantie zit er al op  Sad....maar al een geluk werk ik halftijds dus ben ik best nog regelmatig thuis.
Ja Jan mijn ( en ik denk onze) klachten gaan echt steeds op en neer . Ik voel altijd wel iets ,pijnvrij ben ik haast nooit .
Nu op het moment gaat het wel weer alleen valt me de laatste tijd echt wel op dat ik 's morgens echt stram en stijf ben .....voel me dan net 80 jaar ...als ik dan rustig begin te bewegen ebt dat wel weg .
Alle spieren zeker die snacht helemaal opstijven ......
Het weer is ondertussen wel wat slechter geworden ....spijtig ...laat ons hopen dat de zomer nog niet voorbij is  unsure

De groetjes en tot lees hé  Bla bla
Sigrid
mira
Gast
« Reactie #723 Gepost op: 26 Juli 2010, 12:49:13 »

hoi allemaal

ik ben mira en heb net zo juist een beetje van jouw verhaal gelezen.wat vreselijk!hoe is het mogelijk om met zo veel pijn te leven.en inderdaad: wat zijn de opties?leven met pijn?

ben zelf 5 maand geleden van de trap gevallen(thuis).op de eerste foto's was niks te zien en de hele tijd maar lijden met pijn,stijve nek.ik werk in het huishouden dus ze zeggen dat die breuk(die toch verstopt was ) alleen maar dieper geworden is en dat ik nu eigenlijk wel geopereërd moet worden.heb een goede orthopeed gevonden (ten minste dat zeggen ze) en hij zal mij opereren na de mri..aanstande woensdag de mri en volgende week het gesprek.

van wat ik van jullie begrepen heb is een fussie minder geadviseerd dan een 'cage'.de orthopeed zei over een cage in mijn geval..ik vind het allemaal eng ,maar ja..wat zijn de opties?leven met pijn?

het is heel fijn om jullie meningen en ervaringen te lezen
ben voor een tijdje naar zoek voor een site waar mensen mij kunnen adviseren en tegelijketijd begrijpen

ik wens iedereen veel sterkte er mee en alvast bedankt voor jullie reacties.

xx
mira
mira
Gast
« Reactie #724 Gepost op: 26 Juli 2010, 22:33:22 »

Hoi Irma,

wat erg alemaal!ik ben zelf nu aan het wachten voor een mri en waarschijnlijk moet daarna geopereerd worden.en hoe gaat het met jou?heb je je werkgever op zijn plaats kunnen zetten?veel sterkte.

x
mira
mira
Gast
« Reactie #725 Gepost op: 26 Juli 2010, 23:26:20 »

hoi Elly,

hoe gaat het?ik hoop dat beter.
ik had een vraagje:u hebt geschreven dat uw gegevens /mri ergens anders heb gestuurd.was dat via het ziekenhuis?en wel voor een second opinion bedoeld?van wat ik begrepen heb als u voor een second opinion aanvraagt dan moet u opnieuw op dat plek onderzoeken doen en dus niet de gegevens meenemen?

moet zelf voor mri volgende week en zou misschien willen een second opinion aanvragen?maar hoe doe ik dat?

alvast bedankt voor uw reactie
groetjes,mira
Misty
Gast
« Reactie #726 Gepost op: 18 Augustus 2010, 00:56:39 »

hallo mensen
hier nog eens een berichtje van mij, het gaat lekker, heb mn leventje weer helemaal opgepakt, ik heb wel regelmatig hoofdpijn overgehouden aan de operatie wat ik daarvoor niet had, en dat komt echt uit de nek ook aan de kant waar ik al de meeste last had. Maar ik heb het idee dat het wat minder aan het worden is dus ik blijf hoop houden dat dat ook weer verdwijnt.
De pijn is zo'n beetje als voor de operatie, daar heb ik me bij neer gelegd, dat heb ik ook al 19 jaar maar de tintelingen zijn gelukkig weggebleven. En mn vinger is nog gevoelloos, maar daar is goed mee te leven.
Jan fijn  om te horen dat het het goed met je gaat!
Tinne ik hoop dat je hoofdpijn zal verdwijnen in de toekomst
Sigrid probeer om te leren leven met je grens
en degene die nog geopereerd moeten worden, veel succes en toch ook geduld
gr Tilly
mira
Gast
« Reactie #727 Gepost op: 18 Augustus 2010, 08:55:01 »

Hoi Tilly,

wat fijn dat u beter gaat.

bedankt voor uw steun.

groetjes,
mira
carladeB
Gast
« Reactie #728 Gepost op: 27 Augustus 2010, 22:05:13 »

hallo allemaal.
Ik heb een nekhernia c5-c6 en moet 30 september geopereert worden in Dordrecht. Heb ook last van mijn linkerarm en tinteling in de vingers. Heb dit nu vier maanden en ik geloof dat ik nog vrij snel aan de beurt ben voor een operatie. Sinds een week ook last van de heupen. Ben wel erg bang voor de ingreep.
Groetjes carla
mira
Gast
« Reactie #729 Gepost op: 28 Augustus 2010, 20:43:02 »

hoi Carla,

wat erg voor je!het is normaal om bang te zijn(vind ik).alles is zo onbekend,we weten het niet wat de beperkingen na de operatie zullen zijn en je hoopt alleen dat het goed zal gaan ,maar je weet het niet zeker.moet zelf ook geopereerd worden (ergens in oktober c5-c6, c 6 -c7).bij mij is sprake van slijtage(heb gelukkig geen tintelingen ).ik wens je veel sterkte (persoonlijk heb ik gemerkt dat afleiding van dag en nacht denken over hoe het zal gaan,werkt).

groetjes en veel sterkte,
mira
jasa1
Gast
« Reactie #730 Gepost op: 02 Oktober 2010, 21:46:15 »

Hallo allemaal,

het is een beetje stil op dit forum.

Sigrid Tinne Tilly en alle andere die ik nog vergeten ben.
Hoe gaat het met jullie?

Ik heb een lastige periode gehad. Weer pijn aan mijn hand en last van mijn voet.
Had in deze periode veel stress en veel last van emoties.
Mijn broer lag op sterven en dit greep mijn erg aan.
De huisarts gaf aan dat daardoor mijn zenuwweefsel geïrriteerd was.

Het gaat na de dood van mijn broer en nadat ik dat probeer los te laten wat beter.

Pijn wordt minder.

Ik hoop dat jullie een pijnloze periode hebben gekend.

Ik hoor van jullie.

groet

Jan

Sigie
Hero Member

« Reactie #731 Gepost op: 03 Oktober 2010, 09:47:11 »

Hey allemaal!

Ja idd het is hier stil geweest ...ben een paar maal komen piepen maar heb eigenlijk zelf ook niks neer gezet  Blush
Niet leuk hé Jan dat van je broer en idd een stresssituatie doet nooit goed voor ons . µ
Hoe het met mij gaat?
Tja het weer is nu een twee weken vele minder en helaas voel ik dat ook  Sad
Deze zomer mag ik ni echt klagen ,ik denk dat het vrij goed is gegaan maar nu zit ik toch al een dikke week weer met last .
Ik word ' s nachts wakker van de pijn zodat ik me moet verleggen .En eigenlijk sta ik haast elke morgen op met hoofdpijn die begint in mijn nek en overgaat naar mijn schedel .
Vooral last aan de schedelbasis en achter mijn oren pfff ...en vooral 's morgens kan ik er echt misselijk van worden .
De laatste dagen dus terug pijnmedicatie genomen maar dat helpt ook ni helemaal.
Ik ben er echt wel zeker van dat het weer een grote invloed heeft bij mij .
Dan kan ik alleen maar hopen dat we een zachte winter krijgen en zeker niet te veel regen .

Jan nog veel sterkte met het verlies van je broer !
Groetjes Sigrid
mira
Gast
« Reactie #732 Gepost op: 03 Oktober 2010, 16:03:05 »

hoi,allemaal

vandaag het is een mooie dag dus ik heb minder last van pijn.jullie ook?het is echt zo dat als het weer goed is heb ik minder last!

op de laatste paar weken heb ik ook last van mijn knieen!! is er niemand die ook daar last van hebt?ik heb spondylose en wordt binnenkort geopereerd op twee niveau's(na lang wachten).ik ben de hele tijd bang om niet weer te vallen en loop wat gespannen..zou dat de reden zijn dat ik last van mijn knieen heb..voor de rest behalve lokaalepijn(nek) en stijve spieren als het koud kan ik niet zeggen dat ik andere klachten heb.

ik wens jullie een fijne middag

groetjes,mira
alain
Gast
« Reactie #733 Gepost op: 07 Oktober 2010, 19:01:08 »

Ik heb ook 2 nekhernias.
Ze spreken ook van operatie.
Hoe verloopt het herstel en het ontwaken na de operatie ?
Veel pijn ? Raar gevoel ?
Ik heb serieus bang.
mira
Gast
« Reactie #734 Gepost op: 08 Oktober 2010, 10:00:09 »

hoi Smiley
bij mij het is geen hernia maar ik heb begrepen dat de operatie zelf lijkt op herniaoperatie.ik word volgende week geopereerd dus ik zal je het vertellen over een week of twee.
groetjes en sterkte
Pagina's: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 53   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

Het Forum Fysiomanueel is een onderdeel van de website Fysiotherapeutisch Centrum Knieriem en van Bergen | disclamer