motormuis
Newbie
|
 |
« Gepost op: 15 Mei 2011, 17:24:10 » |
|
Hallo iedereen, Ik ben toevallig op dit forum terecht gekomen...ik ben eigenlijk nog nooit, op geen enkel een forum, geweest...maar ik ben een beetje wanhopig geworden over mijn situatie. Ik ben altijd een sportieve vrouw geweest, powertrainen en vrij extreme sporten, en werkte lange dagen in de horeca...kon allemaal...tot ongeveer 10 jaar terug, kreeg ik nek en schouderklachten. Ik ben geholpen aan de linkerschouder 7 jaar geleden men heeft toen kalk weggehaald en een stukje bot weggehaald, zodat ik weer beter kon bewegen. Slijmbeursontsteking was de boosdoener. Dit heeft veel geholpen, alleen de nekklachten bleven...werden met de jaren steeds erger, maar de medicijnen en spuiten ten spijt, gaat het van kwaad naar erger. 4 fysiotherapeuten verder komt fybromialgie, als diagnose uit de bus...m.a.w. niets aan te doen, mee leren leven:) Medicijnen kan ik al 6 maanden niet meer gebruiken, want mijn maagwand is aangetast. Ik heb sinds 1.5 maand, als ik opsta compleet verdoofde armen - handen en mijn pink en ringvinger blijven regelmatig in een vreemde kramphouding staan (rechts) , ...mijn nekpijn is niet te harden, om van te huilen, als ik over die pijnlijke plek in mijn nek ga, net links naast mijn wervels, lijkt het net of ik een elecktrich schokje - tinteling krijg...zoals dat je je elleboog stoot . 2 jaar geleden zei mijn dokter dat er geen foto's konden gemaakt worden van spieren of pezen of zenuwen...Noem me goedgelovig, ik heb het toen erbij gelaten, maar ik kan echt niet meer. Ik ben ten einde raad gaan zoeken op het net en zie nu de verhalen hier op het forum...Er zijn erbij die sprekend op mijn verhaal lijken...en dan lees ik dat je zoiets gemakkelijk met een mri-scan kan onderzoek. Ik heb morgen een afspraak met mijn dokter, kan iemand mij vertellen, of ik mij niet aanstel met mijn vermoeden dat ik een nekhernia heb, en mij uitsluitsel kan geven dat het niet te maken heeft met fybromialgie, noch mijn cronische slijmbeurs ontstekingen en hoe ik kan vragen om een mri-scan? Want ik begin zo langzamerhand te denken dat ik al die tijd met het kluitje in het riet ben gestuurd. Met vriendelijke groet joke
|