hoi ik ben paul en ik heb een geboren afwijking aan het hart.(1974)
nu heeft mij dat nooit echt klachten opgeleverd .
Maar sinds een paar weken heb ik last van mijn borst en linker schouder.
Ook heb ik een paar weken geleden aan de linker zijde van mijn gezicht een (verkramping) leek het wel gekregen.Dit duurde maar enkele seconden maar de hele dag was ik onwel en voelde me zeer vreemd in mijn hoofd.De laaste dagen maak ik me steeds meer zorgen wat het nu allemaal betekend.Op de ehbo konden ze niks vinden ,mijn bloed was goed en ecg filmpje was ook goed.misschien een hyperventilatie aanval met migrane zei de arts.Ik kreeg oxazepam 10 mg mee naar huis om me niet zo druk te maken.
Dit heeft me wel geholpen om wat rustiger te worden,maar ik ben nog steeds regelmatig angstig als ik een pijn of vreemd gevoel merk in mijn linker borst / schouder / arm of in mijn hoofd voel.Omdat ik niet steeds naar de arts wil gaan ben ik op google hier terecht gekomen om zo misschien zelf wat meer info achter mijn klachten te vinden.Ik heb al wat gelezen over de schildklier ,die zou ook veel van dit soort klachten kunnen veroorzaken.ik heb een afspraak gemaakt voor een MRI scan in het radboud ziekenhuis nijmegen. ik hoop dat ze daar wat meer kunnen vinden.
mijn pijn op het moment is steken boven mijn linker borst en trekt door naar mijn schouder en arm.
Ik ben er heel bang voor omdat ik denk dat mijn hart het gaat begeven.
Zijn er mensen met dezelfde ervaring. Ik zou graag meer willen praten over dit soort problemen
groeten Paul -
paulxl@msn.com -