zo he is die foto even herkenbaar!!!! hij lijkt wel op mijn foto!!!
ook ik heb zo een breuk opgelopen. nu 10 en halve week geleden.
ik heb hem opgelopen in een glijbaan in Turkije.
in het ziekenhuis bleek ik mijn scheen en kuitbeen op vijf plaatsten gebroken te hebben.
en nog een oude breuk in mn enkel waarvan ik het bestaan niet wist. (dacht enkelbandenletsel) ik ben in Turkije geopereerd en nu in het bezit van twee platen en ongeveer 20 schroeven.
er werd mij daar verteld 6 weken gips dan lopen.
thuis gekomen na een week naar ziekenhuis. daar werd mn voet recht gezet, omdat het in Turkije in ballarina stand is gezet ipv 90 graden.
dit lukte niet in een keer, dus na twee weken kalk gips weer terug.
foto was goed, 6 weken gips weer. na 2 weken mocht ik het licht gaan belasten.....
ik terug na 6 weken (afgelopen vrijdag) in de veronderstelling mn gips mag er af en hup naar de fysio enz.
maar nee hoor......... foto gemaakt, totaal geen botaangroei!!!!!!!!
ik rook dat schijnt helemaal niet mee te helpen, en ik had het te weinig belast. maar ja dan hadden ze me wel even morgen vertellen hoeveel ik het moest belasten!!! nu heb ik alleen in huis met krukken gelopen en buiten amper. ik dacht altijd rust helpt nou niet dus!!!
naar huis gestuurd met weer 4 weken gips, calcium tabletten, en advies veel lopen liefst zonder krukken binnen. buiten korte stukken met 1 kruk, lange met twee maar wel je voet neer zetten! nou ja dat doe ik dus nu he! en ik rook een stuk minder. al rookte ik al niet veel... (1 pakje 3 dagen) nu 2 of 3 sigaretten per dag. ik verveel me kapot. ik weet helemaal stoppen is nog beter maar ja dat blijft lastig!
ik ben gister bij de fysio geweest voor advies over hoe te lopen enzo.
dus nu hopen dat het over 4 weken er wel afmag.
vrijdag is mij verteld voor deze breuken staat min 8 weken gips max 6 maanden!!!!!!!!
dus voor zelfde geld zit ik straks met mn 14 weken pas op de helft.
mn tenen worden heel snel blauw ook en als ik nu wat verder loop enzo doet het ook wel echt pijn. ik mag niet terug komen over 4 weken als mn gips heel is hahahhahahha nou ja dan knip ik er zelf wel een gat in hoor.
anyway hoe is het nu met jullie?

?? al vooruitgang?

? al uit het gips en revalideren?

(bij mij is gezegd 3 tot 5 maanden als het gips eraf is)