Hallo,
Ik hoor sinds 2 dagen ook bij de grote-linker-tenen-club

Na het dragen van nieuwe schoenen die nog knelden, voelde ik daarna een verdoofd gevoel in mijn hele linkerteen. Dit ging niet weg. Ik kan er nog alles mee, de teen heeft ook nog steeds dezelfde kleur als de andere tenen en ik voel er ook prikkels mee, alleen net alsof ik er net een verdovingsspuitje in gehad heb. De dag erna heb ik een warm voetenbad genomen. Daarna was mijn gevoel bovenop mijn teen terug, maar de rest nog niet. Wat later op de avond voelde het ook weer normaal aan de onderkant van mijn teen en het topje, alleen inderdaad de rechterzijkant nog niet. Ik heb vandaag weer een voetenbad genomen, deze keer alleen helaas zonder heilzaam resultaat. Als iemand nog tips heeft over het terugkrijgen van het normale gevoel, dan hoor ik het graag! Ik heb zelf net ergens gelezen dat een wisselbad (je voet afwisselend in warm en koud water doen) kan helpen, omdat dit de dorbloeding stimuleert. Dit ga ik nog proberen, maar meer tips zijn welkom! Ik vind het wel een beetje beangstigend te lezen dat het misschien nooit meer weggaat...
Iedereen succes en ik hoop op meer tips!
Grtz