Forum Fysiomanueel

Vragen en antwoorden over (sport)
   fysiotherapie, manuele therapie
   en bekkentherapie
Logo
07 Februari 2012, 19:02:25 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Momenteel geen nieuws

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Scheenbeenbreuk  (gelezen 5064 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
suzan
Gast
« Gepost op: 12 Februari 2009, 13:59:03 »

Hallo,

Vorig jaar maart heb ik mijn scheenbeen gebroken met bowlen. Het bot is naar buiten gekomen. Er is een pen ingezet met 4 schroeven. Inmiddels ben ik 4 operaties verder. Schroef er uit, andere schroef op een andere plaats er in, een botgroeistimulator heb ik waarmee goede resultaten zijn gebeurd. Kortom, bijna een jaar verder en ik loop nog steeds met 1 kruk. Los lopen gaat wel, maar als een soort van Donald Duck. Ik zwaai met mijn ene heup heel erg. Ik word er gewoon gek van. De een zegt wel fysio, de andere zegt weer van niet. Ik hou me vast aan het oordeel van de chirurg nl. nog geen fysio. Zijn er meer mensen met soortgelijke ervaringen en zo ja, hoe is dat bij jullie verlopen.

Groetjes,
Suzan
gertrude
Gast
« Reactie #1 Gepost op: 07 Maart 2009, 15:45:50 »

hi suzan, goh langdurig zeg!!! ik zou je zeker fysio aanraden!!! Ik vind het heel raar dat je dat niet geadviseerd wordt!!!
Ik heb een paardenongeluk gehad op 7 januari dit jaar en heb eerst 2 weken voor niks in het gips gezeten en toen hebben ze me 20 januari geopereerd en er ook een pin ingezet en 1 schroef maar , had dubbele scheenbeenbreuk.
Maar na 2 dagen kwam de fysio al langs in het ziekenhuis en ik ga elke week naar de fysio en ben dus nu bijna 7 weken verder na de operatie en loop ook met 1 kruk, je moet goed oppassen dat je dan wel recht loopt.
Hoop volgende week bij foto's botgroei te zien!!!!
Ik hoop dat er vooruitgang bij jou komt!!!
Heel veel succes!!! Cheesy  
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

Het Forum Fysiomanueel is een onderdeel van de website Fysiotherapeutisch Centrum Knieriem en van Bergen | disclamer