Hoi Mirjam,
Heeft even geduurd maar ging niet zo lekker hier zeg maar

.
Hoe is het met jou nu een paar weken na de operatie? Gaat het al wat beter en heb je nu fysio? Zit je nog in de sling of niet meer? En al af kunnen bouwen met de pijnstillers? Merk je al dat het nu beter gaat dan de vorige keer of niet?
Ik heb heel veel napijn na de behandeling van de orthomanueel arts. Is niet normaal volgens hem maar hij zegt ook dat er toch 1 of meerdere hernia's zitten. Ze zullen niet groot zijn maar hij zegt dat er mensen zijn met joekels van hernia's die geen klachten zullen hebben en mensen met hele kleintjes die heel veel pijn veroorzaken. Nou het is een hel kan ik je zeggen en de schouderpijn is er echt niets bij. Gewoon kiespijn in je hele been zeg maar zo heftig.
De schouder heb ik nog niks van gehoord maar mocht er een oproep binnen komen dan moet mijn beenpijn echt weg zijn want anders zal de operatie uitgesteld worden. Wil echt eerst van de beenpijn af.
Nou jij succes met revalideren en ik hoop dat het nu wel goed zal gaan bij je!!
Groetjes,
Kaatje
Hoi Kaatje,
Wat balen en vervelend voor je dat je toch 1 of meerdere hernia's hebt.
Hoe gaat het nu met je, en met je rug en schouder?

Heb je alweer een behandeling gehad?, ik hoop voor je dat de schouderoperatie niet wordt uitgesteld dan.
Met mij gaat het redelijk, af en toe heb ik nog pijnstilling nodig.
Ik heb ook nog fysiotherapie.
Ik ben doorgestuurd naar de internist, i.v.m het afvallen, er komt ook geen gewicht bij
Heb een buikecho, en een echo van de oksel gehad, omdat de internist daar iets voelde, wat ik wel vreemd vond, is dat beide echo's werden overgedaan door de radioloog.
Degene die de echo maakte, twijfelde over de echo van de oksel,en kwam terug met de radioloog, die dus alles over deed.
En ik heb bloedonderzoek gehad, ook wordt ik getest of ik toch misschien SLE heb gekregen.
Momenteel heb ik weer zere vingers, die ook rood en dik zijn, dus ik ben wel benieuwd wat ze wel of niet vinden, afwachten maar.
Ik wens jou sterkte, en ik hoop dat het gauw wat beter met je gaat.
Tot schrijfs,
Groetjes,
Mirjam