Forum Fysiomanueel

Vragen en antwoorden over (sport)
   fysiotherapie, manuele therapie
   en bekkentherapie
Logo
21 Mei 2012, 19:03:37 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Momenteel geen nieuws

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 ... 3 4 [5]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Fibreuze Dysplasie  (gelezen 44798 keer)
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic.
inapatti
Gast
« Reactie #60 Gepost op: 25 Oktober 2010, 13:34:29 »

Zo, ben alweer een jaar verder, sinds mijn laatste berichtje hier.
Ik ben weer volledig hersteld.
Ben in maart 2009 geopereerd, loop vanaf april dit jaar weer helemaal zonder hulp middelen
het was een lange weg.
operatie, bijna 2 weken ziekenhuis
6 weken bedrust!!!!
daarna rolstoel periode
weer leren lopen ...eerst met 2 krukken...toen hele lange tijd met 1 kruk!
Veel pijn gehad, zowel voor als na de operatie!
Maar he, dat ben je zo vergeten als je weer alles kan en mag!!!
Kan nog niet voluit sporten, maar oke wat ik kan doe ik lekker wel!
Hoop dat de anderen die FD hebben er ook weer positief uitkomen!
Mocht iemand vragen hebben over hoe en wat...
stuur maar een prive berichtje...ik zal proberen om deze zsm te beantwoorden.
Groetjes Ina
chiefy
Gast
« Reactie #61 Gepost op: 25 November 2010, 01:06:34 »

Hoi
Ook ik had FB maar dan in mijn hoofd waardoor ik een jaar of 2 met een serieuze hoofdpijn rondliep ik was toen een 15 jaar en mijn sociaal leven lag natuurlijk volledig lam hierdoor .
Bij mij hebben ze het volledig weg gehaald om te zien of het goed of kwaadaardig was , gelukkig was dit goedaardig .
Ik moet wel zeggen dat mijn revalidatie vrij vlot ging (zo een 4-5 maand ) . Ik moet zelfs niet meer terug op jaarlijkse controle !!

Hieronder een foto van wat ze bij mij weg gehaald hebben ! Veel succes met de verder revalidatie en hopelijk heb je zoveel geluk als ik ...

vriendelijke groeten ,
chiefy
linsey
Newbie
*

fibreuze dysplasie boven been heup links

« Reactie #62 Gepost op: 29 September 2011, 00:32:05 »

Hallo allemaal

Ik vroeg me af of iemand mij meer kan vertellen over fibreuze dysplasie . ik heb van de week de officiele uitslag gehad en is gelukkig goed aardig. De FD zit in mijn boven been links net onder de kop van mijn heup. Nou willen ze evbentueel mij wel opereren alleen omdat het op een lastige plek zit moet er veel aangesleuteld worden en zijn ze bang voor litteken weefsel waar je dan weer klachten van krijgt.. Ze willen nou eerst een medicijn gaan proberen. kan iemand mij vertellen om wat voor soort medicijn het gaat en of het eventueel goed tegen de pijn helpt. en kan er iemand mij ook vertellen hoe die zelf de operatie en nasleep ervan vond. Ik loop nu al ruim twee en half jaar thuis met veel pijn in onderrug heup en been. Ben momenteel ook werkeloos geworden omdat ik twee en half jaar lang niet wist wat ik mankeerde en te horen kreeg dat tussen me oren zat. Gelukkig ben ik zelf stappen gaan onder nemen anders wist ik het nu nog niet. Ik hoop dat er lotgenoten zijn die mij meer kunnen vertellen en beetje op weg kunnen helpen. Heb nog twee jonge kindjes een van 4 en een van 1. Dus hoop ik dat de medicatie die ik ga krijgen wat doet zodat operatie nog even uitgesteld kan worden.  ben nog maar 26 jaar en heb ook geen zin om constant aan de morfine te zitten en met pijn plat te liggen groetjes lins
Pagina's: 1 ... 3 4 [5]   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

Het Forum Fysiomanueel is een onderdeel van de website Fysiotherapeutisch Centrum Knieriem en van Bergen | disclamer