Forum Fysiomanueel

Vragen en antwoorden over (sport)
   fysiotherapie, manuele therapie
   en bekkentherapie
Logo
09 September 2010, 13:44:57 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Hotmail ziet Forum Fysiomanueel mail als spam >> Lees verder

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Boodschappen doen met klachten  (gelezen 1281 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Jappe
Newbie
*

« Gepost op: 16 Februari 2010, 17:22:53 »

Goedendag gebruikers van dit forum,

ik ben een student aan de Technische Universiteit Delft. Ik zie op dit forum allerlei verschillende soorten klachten die het tillen van (zware) objecten bemoeilijken of zelfs onmogelijk maken. Nu probeer ik informatie in te winnen rond de activiteit boodschappen doen en dan in het speciaal in combinatie met rug- en/of nekklachten. Mijn vraag is aan u allemaal of u hier op dit forum wil delen hoe u nu wel boodschappen doet.
Bijvoorbeeld:
- Heeft u hier hulpmiddelen voor (karretje?)
- doet iemand anders het voor u
- doet u het weleens op de fiets of lopend
- welk onderdeel van boodschappen doen is het lastigst
mocht u zelf nog informatie of ervaringen hebben waarvan u denkt dat deze van pas kunnen komen, alle informatie helpt!

Belangrijk om te weten voor mij is, bestaat dit probleem inderdaad of lost u het op een andere manier op. Als dit vastgesteld is kan ik opzoek naar een oplossing. Deze oplossing zal er dan voor moeten zorgen dat er niet of nauwelijks getild hoeft te worden. Ook moet deze makkelijk in de auto te plaatsen zijn, i.c.m. de fiets te gebruiken zijn en tevens lopend. Al zijn dit puur ideeën die aan de hand van uw reactie(s) uitgewerkt kunnen worden. Alvast bedankt!

hopend op uw reactie groet ik u allen,

Jappe
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

Het Forum Fysiomanueel is een onderdeel van de website Fysiotherapeutisch Centrum Knieriem en van Bergen | disclamer