Forum Fysiomanueel

Vragen en antwoorden over (sport)
   fysiotherapie, manuele therapie
   en bekkentherapie
Logo
21 Mei 2012, 19:23:23 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Momenteel geen nieuws

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: in januari 2011 ongeluk gehad  (gelezen 2708 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
zonnebloem
Newbie
*

« Gepost op: 10 Mei 2011, 11:37:10 »

hallo allemaal,

In Januari 2011 heb ik een kop-staart botsing gehad. Ben met de ambu mee na het ziekenhuis gegaan, en hebben ze foto`s gemaakt van mijn nek, rug, schouders. Maar niks op gevonden. Ik ben steeds duizelig, misselijk, extreem moe, na een daggie weg heb ik 2 a 3 dagen nodig om weer op te laden.. en dan voel ik me nog steeds ongelofelijk moe. rugklachten, nekklachten.

Ik moet volgende week weer na een revalidatie arts om te kijken hoe we het nu verder gaan doen...

zelf ga ik 1x per week na de fysio, maar ik heb het gevoel dat ik niet echt verder kom met de fysio.

wie herkend dit, en wat zou ik er eventueel aan kunnen doen?
roos62
Newbie
*

« Reactie #1 Gepost op: 07 Juni 2011, 05:17:35 »

lijkt mij dat je een whiplash hebt overgehouden na botsing en jou verhaal .zelf heb ik vorigjaar een kopstaartbotsing gehad 10-10-2010 wij stonden stil en zaten er midden in ,na een paar onderzoeken bij verschillende artsen bleek ik whiplash te hebben met 11 beknellingen .zit nu te wachten op laatste onderzoek.gelukkig hebben ze bij mij gauw het antwoord gegeven wat ik mankeerde .en me serieus genomen met mijn klachten maar weet het is een langdurig proces therapyen helpen niet bij mij wordt er alleen maar slechter van .veel sterkte toegewenst
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

Het Forum Fysiomanueel is een onderdeel van de website Fysiotherapeutisch Centrum Knieriem en van Bergen | disclamer