Dag Lotgenoten,
Ik heb woensdag ook te horen gekregen dat ik discopathie heb. (L2/L3, L3/L4, L4/L5).
Dit heb ik van de reumatoloog gehoord na verschillende botscans en MRI. Hij kon niks meer voor me betekenen en moest maar naar de fysio (ga ik volgende week mee beginnen). Alleen heb ik er weinig vertrouwen erin dat het mij gaat helpen. Ik heb n.m. al meerdere sessies gehad bij de fysio, maar deze sessies hebben mij niet geholpen. Dit was wel een aantal jaren geleden, maar ik ga het gewoon nog een keer proberen

.
Ik weet eigenlijk niks over discopathie, alleen dat het nooit meer overgaat (dat vertelde de reumatoloog mij), maar wordt het ook erger?

Ik ga binnenkort een afspraak maken met de h.a. en dan hoop ik dat ze mij daar wat meer over kan uitleggen.
Ik ben 30 jaar en loop al zo'n 8 jaar met verschillende klachten (ze worden wel erger) over mijn gehele lijf, even een korte opsomming:
- pijn in bijna alle gewrichten
- spierpijn in de benen/schouders armen
- pijnlijke voeten
- tintelingen in armen/handen voeten
- steken overal in het lichaam (voornamelijk gewrichten maar kan ook in de spieren)
- als ik mijn kin op mijn borst leg dan tintelen mijn voeten en handen.
Het wordt voor mij lastig om de dag door te komen (werk) en als ik thuis kom ben ik bek-af. Lastig met 2 kleine kinderen

Hopen dat de fysio aanslaat en dat ik minder pijn ga krijgen.
Gr.
p.s. oja ik heb ook artrose in de r. voet, maar was minimaal.