Hallo,
Ook ik heb doof gevoel in mijn (linkerbeen/voet) en pijn in de kuitspier, bovenbeen en bil (het verplaatst zich continu gedurende de dag)
Bij mij is het wel nà een operatie aan hernia begonnen (nu ongeveer anderhalve week geleden).
Alle testen waren overigens volgens de chirurg in orde, scan en het onderzoek van de zenuwbanen met die naaldjes (hoe heet dit weer

)
De pijn is draaglijk nu, het is niet zo erg als na die eerste dagen (mits de nodige pijnstillers die ik eigenlijk wou afbouwen, maar dus nu niet lukt *zucht*), maar moet ik dit zo nog maanden tot jaren volhouden? (als ik op dit forum lees blijkbaar wel..)
Ik hoop echt als ik binnenkort met kinesitherapie mag beginnen, het alleszinds beter gaat?
Ik ben niet vlug een klager over pijn , maar hier wordt je toch moedeloos van, ben al 2x geopereerd aan men rug, dan zou je toch iets of wat mogen verwachten dat die uitstralingspijn vermindert? (zoveel last van pijn in men been heb ik trouwens eigenlijk nooit gehad, plots nà de tweede operatie wel..)
Het wordt tussen haakjes erger als ik ga zitten, dan is het net of mijn bilspier nog meer 'geklemd' zit.
Sterkte iedereen
ps Nog iemand ervaring met dokters die zowat beweren dat je eigenlijk geen pijn meer màg hebben? Ondertussen begin ik aan mezelf te twijfelen, het zal wel tussen de oren zitten, maar zo voelt men been wel niet aan