Forum Fysiomanueel

Vragen en antwoorden over (sport)
   fysiotherapie, manuele therapie
   en bekkentherapie
Logo
09 September 2010, 13:38:41 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Hotmail ziet Forum Fysiomanueel mail als spam >> Lees verder

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: ruggenprik?!  (gelezen 538 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
ilonab
Newbie
*

« Gepost op: 05 Maart 2010, 08:54:13 »

hoi allemaal ik heb een vraag waar ik maar geen antwoord op vind.
ik heb sinds mijn keizersnede 7 maanden geleden steeds meer last van mij onderrug,stuitje en benen..
ik heb een ruggenprik gehad die de arts 17x moest zetten voor hij goed zat, ik werk zelf in hetzelfde ziekenhuis op kaakchirurgie en dat wist die man niet, daardoor weet ik dat je na max 7x prikken moet kiezen voor narcose.
dit is ook echt extreem veel natuurlijk en is logisch dat je er iets aan overhoud zou je denken.
mijn vraag is alleen als er zoveel"mis" geprikt wordt kan het dan denken jullie dat de klachten langzaam aan verschijnen?
het begon namelijk met last in het midden van mijn rug en is afgezakt in maanden naar onderrug en stuitje wat er nu voor zorgt dat mijn benen ook erg zeer doen en zelfs in slaap vallen als ik erop sta en mijn stuitje heel heet gaat voelen en mijn boven benen voelen dan gevoelloos... heeft hier misschien ook iemand ervaring met een ruggenprik ?

bedankt iig
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

Het Forum Fysiomanueel is een onderdeel van de website Fysiotherapeutisch Centrum Knieriem en van Bergen | disclamer