Forum Fysiomanueel

Vragen en antwoorden over (sport)
   fysiotherapie, manuele therapie
   en bekkentherapie
Logo
22 Mei 2012, 16:52:26 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Momenteel geen nieuws

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Tovenaar  (gelezen 66675 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Gast
Gast
« Reactie #45 Gepost op: 03 November 2005, 15:09:03 »

Beste gast,

Weet je ook wat de oorzaak was van je klachten? Ik loop al meer dan een jaar te sukkelen met mijn nek, er zijn wervels die steeds blokkeren waardoor ik mijn hoofd ook moeilijk kan bewegen, ook veel spanning op mijn nek- en deltaspieren, en ik krijg soms pijn in armen, vingers, benen (gelukkig nog niet zo hevig). Op MRI en CT-scan geen sprake van hernia ofzo, dus het komt gewoon omdat er zenuwen gekneld zitten door het vastzitten van de wervels. Als de chiropraktor dit loskraakt is het goed voor een paar dagen en dan schiet het weer vast (bij bepaalde bewegingen, bv. hoofd naar achter kantelen) en komen de klachten terug. Volgens de kinesist moet ik meer sporten (fitness, zwemmen) om de spiergroepen rond schouders en nek te versterken maar dit alles levert maar zeer traag resultaat op. Als ik zou weten dat de blokkages zouden komen omdat er ergens iets niet in evenwicht zit in mijn rug vermoed ik dat roelof baart mij ook wel zou kunnen helpen...

Alvast bedankt

Gast_Studioitalia
Gast
« Reactie #46 Gepost op: 04 November 2005, 10:10:50 »

Er is nog iemand die dit kan en dat is Harry Hoevers. Woont in Ellecom nabij Dieren. Magnetiseur. Ik geloof al helemaal niet in hocuspocus gedoe, maar afijn als je op die manier van je klachten af kan raken, lijkt mij de keuze simpel
hans
Gast
« Reactie #47 Gepost op: 02 Januari 2006, 21:17:25 »

hallo,

ook ik ben erg blij met Roelof.
na maanden tobben met fysio- en manuele therapie ben ik, welliswaar in 2 keer, van al mn pijn af.
En die was niet gering!!
Kon nauwelijks nog iets zonder pijn, eigenlijk alleen nog liggen.
Bleek te gaan om verschoven wervels en daarbij nog overbelaste bilspier, met als gevolg heel veel pijn in en boven bilspier, bovenbeen en kuit.
na de 2e behandeling(1 keer voor de wervels, 1 keer voor de spieren) en wat rust ben ik alle pijn kwijt, nu al 2 weken.
dus ik kan nog niet zeggen in hoeverre het blijvend goed is, maar het voelt iig geweldig.
kan alles weer!!!
placebo effect is niet echt van toepassing, had er van tevoren eerlijk gezegd weinig vertrouwen in, maar in zo'n geval wil je alles proberen.
Elske
Gast
« Reactie #48 Gepost op: 11 Januari 2006, 01:42:14 »

Hallo,

Misschien wat laat ben ik aan het adres van deze website gekomen, maar kan iemand mij uit ervaring vertellen of deze man ook iets kan aan littekenweefsel welke is veroorzaakt door 2 hernia-operaties?

Groeten van Elske
Hilly
Gast
« Reactie #49 Gepost op: 11 Januari 2006, 17:09:52 »

Oef het klinkt hemels al die positieve verhalen, maar weet niet wat ik er nou van moet denken. We zitten erg krap bij kas en 110 euro is voor ons een flink bedrag ...
Ik zit dus erg te twijfelen nu  Roll Eyes  
Gast_ina
Gast
« Reactie #50 Gepost op: 15 Januari 2006, 10:54:32 »

Nou, wij zijn dus ook geweest, naar Roelof Baart, de kwakzalver, hij weet wel waar hij over praat, alleen moet hij zelf erkennen dat hij geen hernia kan genezen, dan zou het eerlijk zijn. Nu ga je er met toch een beetje hoop naar toe en hij doet net of hij je kan genezen, nou je voelt echt helemaal niets en de apparatuur die deze meneer heeft staan stamt uit 1996.
Ik raad iedereen af om naar deze oplichter toe te gaan, maar ik kan begrijpen dat je toch gaat, zo is het met ons ook gegaan, je denkt baat het niet, dan schaadt het niet en dat is ook zo, alleen ben je wel € 110,-- lichter. En denk maar niet dat je iets terugkrijgt
Gast
Gast
« Reactie #51 Gepost op: 15 Januari 2006, 18:13:22 »

Citaat
Nou, wij zijn dus ook geweest, naar Roelof Baart, de kwakzalver, hij weet wel waar hij over praat, alleen moet hij zelf erkennen dat hij geen hernia kan genezen, dan zou het eerlijk zijn. Nu ga je er met toch een beetje hoop naar toe en hij doet net of hij je kan genezen, nou je voelt echt helemaal niets en de apparatuur die deze meneer heeft staan stamt uit 1996.
Ik raad iedereen af om naar deze oplichter toe te gaan, maar ik kan begrijpen dat je toch gaat, zo is het met ons ook gegaan, je denkt baat het niet, dan schaadt het niet en dat is ook zo, alleen ben je wel € 110,-- lichter. En denk maar niet dat je iets terugkrijgt
Oef, dat is niet mis.
Maar kennelijk nog geen mensen met ervaring op het gebied van bestrijding/verhelpen van littekenweefsel.

Groetjes van Elske
ed
Gast
« Reactie #52 Gepost op: 17 Februari 2006, 10:44:07 »

Citaat
Al jaren loop ik met het probleem dat ik bij lag staan of zitten olntzettende pijn  in mijn onderrug krijg. Na veel bezoeken aan de huisarts en ziekenhuis kwam ik nog geen stap verder.
Via via ben ik aan het adres van Roelof Baart in Maartensdijk gekomen. Deze "tovenaar" kan je zelfs van een hernia afhelpen!
Ik ben er afgelopen week geweest en na 1,5 uur stond ik buiten zonder rugklachten. Nog steeds heb ik geen enkele pijn gehad, terwijl ik er nogmaal dagelijks last van had.
D.m.v. magnetisme heeft hij mijn wervels recht gezet. Hij maakt ter plekke een echo en weet echt alles.

Succes!
na aanleiding van jou verhaal ben ik ook naar hem toe geweest
ik heb pijn in de onderrug en uitstraling
in bil kuit enkel
me pijn is niet om uit te houden
al 8 weken
ik slik morfine valium en slaappillen
ik slaap hoogstens 2 uur achter elkaar
en word wakker van de pijn
ben dus vorige week naar je wonder dokter geweest
maar bij mij kon hij geen wonderen verichten
ja 120 euro uit me knip
voor mij is hij  een oplichter
ben weg gegaan met net zo veel pijn als met wat ik kwam
ik vertelde hem dat ook
waarop hij zij dan moet je nog maar eens terug komen
ik zij ja de groeten en ben weg gegaan
dus voor mij is  hij een kwalzalver

robby
Gast
« Reactie #53 Gepost op: 05 April 2006, 20:00:13 »

absoluut geen kwakzwalver die Roelof, de klager_link van de pdf werkt trouwens niet.
vanmorgen een behandeling gehad en als herboren nog wat na zenuwpijn in mijn been
maar geen rugklachten meer zit weer recht en loop weer normaal.

ik ben 2 x geopereerd aan hernia en eenmaal rustkuur ondergaan dus weet
wat klachten zijn en inhouden.

een ding begrijp ik nog steeds niet waarom hier geen meerdere uitoefenaars van zijn
enfin ik ben geholpen en ging er heen met een gevoel van baat het niet dan schaad
het niet als ik maar van die pijn af kwam.

Nicooltje
Gast
« Reactie #54 Gepost op: 10 April 2006, 06:18:09 »

Citaat
Ik adviseer iedereen die overweegt zich door deze kwakzalver te laten oplichten dit document zorgvuldig te lezen:

http://www.igz.nl/bestanden/eindrapport%20Eye4care.pdf
kan de link niet openen
mina
Gast
« Reactie #55 Gepost op: 14 April 2006, 16:53:12 »

Citaat
Dag lieve mensen,

Ik wou even weten of Dhr Roelof Baart ook mensen kan helpen die aan een hernia reeds geopereerd zijn.
Ik had een 3de graads hernia +/-8 jaar geleden, succesvol geopereerd, maar nu terug klachten aan linkerbeen en vals gevoel van koude aan mijn voet.
Ik word hier gek van, want zoals jullie ook wel zullen weten, is een ganse dag met pijn lopen een hel.
Heeft hier reeds iemand ervaring mee en kan er mij misschien iemand hoop geven?
Dank voor jullie hulp.
Martine uit België.
mijn moeder is ook geopereddrd en steeds slechter geworden, de artsen zeggen slijtage.
per toeval ben ik op de site van ALPHA KLINIEK terecht gekomen
www.rugchirurgie.nl
en die beweren je te kunnen helpen ook al is het slijtage. we zijn nog in overweging contakt met hem op te nemen

mina
gast
Gast
« Reactie #56 Gepost op: 28 April 2006, 11:41:11 »

:sunsad:

Het is een bekend gegeven dat er mensen zijn, die hun ziekte/klachten een zo belangrijk en interessant item vinden dat zij vergeten dat ze eigenlijk beter willen worden. En misschien willen zij dat ook niet echt. Want als je beter bent - dus geen klachten en pijntjes meer hebt - ben je niet interessant meer en misschien moet je ook wel weer (full time) gaan werken.
Begrijp me goed, het zal zeker voorkomen dat Roelof Baart bij een enkeling bijna niets of niets bereikt.
Maar ik ben geneigd te zeggen, dat die mensen die hem een kwakzalver noemen, hun klachten en pijntjes voor het overgrote deel "tussen de oren" hebben zitten. Dat willen ze niet horen, maar elke psycholoog kan je vertellen dat het waar is!!!
In mijn vrienden- en kennissenkring (en ik heb al zeker 30 mensen naar Roelof doorverwezen) ben ik nog niemand tegengekomen die weinig of geen baat bij zijn behandeling had! Maar het waren dan ook allemaal mensen die  echt beter wilden worden en er ook voor gingen. Zij hadden geen tijd en zin in een cyclus te komen van drie maanden (ziekenhuis) onderzoek en x-aantal sessies bij een fysiotherapeut of andere "deskundigen". Zij wilden niet "pappen en nathouden", maar snel beter worden en weer aan het werk!!
Emmiezelf
Gast
« Reactie #57 Gepost op: 27 November 2006, 05:00:15 »

Ik zocht het nummer van Roelof omdat ik graag naar hem toe wil en heb toch wel met genoegen dit forum zitten lezen. Als je meer wilt weten over eye4care ; http://www.kwakzalverij.nl/php/display/ap/428/3

Roelof doet iets heel anders dan ey4care. Ik ben twee keer met mijn exvriend meegeweest en hij heeft me doorgemeten terwijl mijn ex lag te "demagnetiseren". Hij meet je door met een apparaat wat een soort echo maakt waar een sinus uitkomt en aan die sinus kan hij feilloos zien waar het mis is. Hij zet daarna een magnetisch stroompje op je wervels waardoor ze elkaar afstoten. Daardoor komen ze los van elkaar en kan hij ze zonder moeite voorzichtig op hun plek terugzetten. Hij doet in wezen iets vergelijkbaars als een chiropractor (zegt deze leek).. Alleen met veel minder moeite. Na de behandeling ga je op een soort demagnetiseerbank om het magnetisme uit je te halen.

Wij hebben allebei in 2002 op verschillende momenten een auto ongeluk gehad en bij mij zat ook onze dochter van toen 3 jaar oud achter in de auto. Bij ons alletwee is whiplash geconstateerd. Onze dochter leek niets te hebben maar ontwikkelde zich slechter dan ik gewend was. Bij het revalidatiecentrum verzekerden ze me dat kinderen zo soepel zijn dat ze geen whiplash krijgen. Maar mijn dochter dus wel! Roelof vond een verschoven nekwervel en heeft die ter plekke GRATIS rechtgezet in de tijd dat mijn ex lag te demagnetiseren. Sindsdien ontwikkelt ze zich een stuk beter! Hij behandelt trouwens ook met succes "huilbaby's" die door de geboorte dezelfde kwaal hebben. (maar mijn dochter is met de keizersnede verlost dus dat kon de oorzaak niet zijn)

Jammergenoeg werkt de behandeling voor mijn ex van korte duur, na een maand of drie moet hij weer terug. Ik heb gezien dat hij zich overbelast omdat hij zichzelf overschat en dat is waar ik voor wil waarschuwen. Dit heb ik van een andere whiplashpatient ook gehoord over een andere behandeling, je moet niet denken dat je meteen de hele wereld aankunt want dan ga je de mist in..
Maar het is goud waard om iemand die asgrauw van de pijn bij Roelof binnenkomt blozend en pijnvrij weer naar buiten te zien komen.

Ik ben inmiddels twee keer meegeweest en heb er een heleboel van opgestoken. Hij legde me uit hoe dat zat met mijn zenuwbanen en dat was heel leerzaam. Ik heb de pech dat alledrie de kwalen op dezelfde zenuwbaan zitten. Ik ga me zeker laten behandelen als ik het geld bij elkaar heb, want ik heb er goede hoop op dat het verlichting zal geven. Het bewijs loopt hier in huis rond. En die heeft geen weet van placebo effect en dergelijke want ze is pas 7..

Oftewel; hij is geen tovenaar noch een kwakzalver, het kan meevallen of tegenvallen. Hij is een realist en een goed mens. Hij neemt de tijd voor je en helaas wordt dat in dit zorgstelsel niet vergoed. Hij heeft wel eens een aanbod gehad van een ziekenfonds maar die willen maar ongeveer 35 euro van de 110 vergoeden. Dat is voor Roelof geen haalbare kaart, hij trekt twee uur voor je uit.. Wij kwamen vorig jaar door de sneeuw in een gigantische file vast te zitten en vertrokken bij hem pas om half zeven s'avonds. Hij heeft ondanks dat we erg laat waren gewoon op ons gewacht!  

Ik ben erg te spreken over hem en hoop dat er meer mensen zijn die deze behandelmethode willen gaan toepassen. Want er zijn heel veel mensen mee gebaat.
eLPee1982
Gast
« Reactie #58 Gepost op: 23 Maart 2007, 14:14:23 »

In november 2006 ben ik ook bij Roelof Baart geweest.
Ik had een zware whiplash en pijn in mijn rug.
Deze man heeft mijn whiplkash voor 70% genezen!!! Ik kon toen ik bij hem binnenkwam niet eens achterom kijken. Toen ik de deur uitging weer wel (na 2 jaar!!!). Nu kan ik er heel goed mee leven.
Helaas heb ik 3 weken terug mijn rug verdraaid en is het weer fout geschoten. Hier had hij me voor gewaarschuwd...als ik teveel zou doen zou dat kunnen gebeuren.
Ik heb besloten om weer terug te gaan, want het is zeker de moeite waard.

Emmiezelf
Gast
« Reactie #59 Gepost op: 09 Mei 2007, 15:19:45 »

Ik heb de knoop doorgehakt en me januari 2007 laten behandelen.
Ik kreeg waar voor mijn geld, want Roelof constateerde een beginnende hernia en na de behandeling zijn de verschijnselen helemaal verdwenen!

De whiplash verschijnselen zijn ook minder. Ik kan weer soepel achterom kijken. Verder heb ik al jaren lage rugklachten en moeite met bukken. Ik heb nog wel pijn maar merk dat het bukken soepeler gaat. Ook had ik last van hielspoor en dat heeft hij ook met succes behandeld. Kortom, ik kreeg groot onderhoud.

Eind mei ga ik weer omdat "mijn wervels wel losser zitten maar mijn spieren en zenuwen het nog niet weten" Roelof gaf aan daar ook wat aan te kunnen doen. Kortom, ik ben er zeer zeker beter op geworden.
Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

Het Forum Fysiomanueel is een onderdeel van de website Fysiotherapeutisch Centrum Knieriem en van Bergen | disclamer