Nou, wij zijn dus ook geweest, naar Roelof Baart, de kwakzalver, hij weet wel waar hij over praat, alleen moet hij zelf erkennen dat hij geen hernia kan genezen, dan zou het eerlijk zijn. Nu ga je er met toch een beetje hoop naar toe en hij doet net of hij je kan genezen, nou je voelt echt helemaal niets en de apparatuur die deze meneer heeft staan stamt uit 1996.
Ik raad iedereen af om naar deze oplichter toe te gaan, maar ik kan begrijpen dat je toch gaat, zo is het met ons ook gegaan, je denkt baat het niet, dan schaadt het niet en dat is ook zo, alleen ben je wel € 110,-- lichter. En denk maar niet dat je iets terugkrijgt
Roelof Baart is geweldig!
1. Een kennis van mij kon haast niet meer lopen en na 1behandeling! kon ze weer lopen.
2. Ik ben er samen met een vriendin van mij geweest die pijn had in onderrug met uitstraling naar been.
- hij zag dat ze niet goed op haar voeten stond en via een behandeling van de kuiten stond ze ineens goed op d'r voeten! (Het voelde alsof ze pantoffels aan had zei ze).
- Hij zag dat een/de plasspier niet goed liep. Dit heeft hij behandeld en sindsdien moet ze veel minder vaak naar toilet.
- Hij zag dat ze haar enkelbanden flink gescheurd zijn geweest. Dit klopte ... zo'n 15jaar geleden.
- de pijn in haar rug en been is ook weg.
Dit allemaal na 1 behandeling! Hij had een soort van magneetjes op haar rug geplakt die ze na een week mocht weggooien.
Nu zijn we een maand verder en gaat het nog steeds heel goed.
Ze heeft soms nog wel weer beetje last van rugpijn maar dit komt waarschijnlijk omdat ze alles te veel forceert en haar bekken paar maanden terug heeft gebroken. De pijnlijke uitstraling naar d'r voeten is nog steeds helemaal weg.
Hij heeft dus een echo gemaakt en haar met stroom stoten behandeld.
Ze was vol lof over deze man. Het is een aardige rustige man die het allemaal heel goed uitlegd.
Ze is ruim een uur binnen geweest en dit voor 120,00 euro.
De steunzooltjes voor haar voeten gaan aangepast wordent. De orthopeed zag dat haar stand van voeten nu anders is.